Nokia C3-00 blijft uploaden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Wilde foto's, die ik gemaakt heb met mijn Nokia C3-00, uploaden.
Heb in het menu daarbij per ongeluk op het nr van onze vaste KPN-telefoonlijn gedrukt.
Bovenaan het scherm van de Nokia wordt met een omhoog bewegend pijltje aangegeven, dat er geupload blijft worden.
Bij instellingen/../connectiviteit staan alleen wifi-adressen, zonder opties om b.v. af te breken.

Wat gebeurt hier?? en wat kan ik doen??
Het is prepaid dus de eventuele schade is tenminste beperkt.

Ik herinner me zo'n geval bij een vriend en ook dat wij dat opgelost hadden nadat wij batterij er-uitgehaald hadden ( let op ! batterij eruit halen heeft effect misschien en alleen maar, als maar mobiel aan staat ) en terug geplaatst, maar in dit geval je moet wel opnieuw tijd en datum instellen enz..
Mocht op die manier niet opgelost worden, misschien KPN helpdesk over bellen ? :(

Laatst bewerkt:
@ROYONIX
Op enig moment kreeg ik een melding, dat het uploaden niet gelukt was en stopte de beweging van het pijltje omhoog en bleef er dus over een pictogram met een schotel en een stilstaand pijltje omhoog.
Dat bleek een signalering van een niet-verzonden bericht in de map Berichten/Verzonden items.
Dat niet-verzonden bericht bleek te kunnen worden verwijderd, waarbij ook dat pictogram verdween.
Bedankt voor je reaktie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan