Nokia C3-00: Nokia Messaging for Chat probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinMan

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Nokia Messaging for Chat is een applicatie van Nokia waarmee je o.a. op MSN kan! Daar is iets mis mee, zodra ik inlog geeft hij een wit scherm aan en staat compleet vast!
Echter staat de telefoon zelf niet vast! Als ik op 'Verbergen' druk, kan ik gewoon weer alles doen. Ga ik terug dan komt er weer een wit scherm.
Ik heb hem al een keer laten opsturen bij een Nokia Care Point. Vorige week opgehaald, maar het probleem is nog steeds aanwezig!

Wat nu? Nog een keer laten insturen? Of heeft iemand een ander idee?

Graag advies.

De firmware die erop staat is V 08.63 [ Variant 255.04 (?) ]

Mvg,
Robin!

Laatst bewerkt:
Deze Nokia C3-00 heeft echt de meeste problemen ik zie alleen maar berichten van nokia c3 doet dit of dat niet , maar goed

is die firmware die erop staat helemaal geüpdate naar de laatste versie ?

als je inderdaad garantie hebt op je mobiel en je hebt hem al op gestuurd en je krijgt hem gewoon hetzelfde terug

dan zou ik daar toch even weer contact opnemen met nokia zij horen jou gewoon een werkende mobiel terug te sturen

en anders gewoon vragen om een vervangend toestel

want ik ga ervan uit dat als je betaalt voor een toestel dat het ook moet werken zoals het hoort
en niet van oh we kunnen het niet maken uhmm ja helaas voor jou , jou probleem

zijn trouwens meer mensen met dit probleem als ik een oplossing vind zal ik het wel even posten

Ik heb hem zelf geupdate naar de nieuwste versie, zelfs nog een keer opnieuw geinstalleerd via Nokia Ovi Suite. Dit heeft niet geholpen.
Toen is dit probleem gekomen, hoop dat ze het dan met een 2e reparatie het wel kunnen fixen!

Maar zou dit verstandig zijn?
Ik heb hem al 2 weken moeten missen. Als ik hem nu weer ga opsturen ben ik hem denk ik wel een paar weken meer kwijt. Dan zijn die weken wachten misschien voor niks geweest. Of zie ik het verkeerd?

Laatst bewerkt:
hieronder word uitgelegd hoe je dat doet :

Website : Nokia C3-00 Resetten

maak wel eerst een back up van je contactpersonen en belangrijke bestanden

Laatst bewerkt:
Heb hem nu gereset. (Hard reset [*#7370#])

Ga het zo proberen om Nokia Messaging for Chat te installeren met behulp van WiFi !!
Ik laat weten of het gelukt is of niet!

Resetten heeft het probleem niet verholpen! Misschien nog een ander idee?

Ga denk ik nog maar een keer naar een Nokia Care Point. Eens kijken wat ze daarover zeggen.

Hou jullie op de hoogte!

Mvg,
Robin!

Laatst bewerkt:
Ga denk ik nog maar een keer naar een Nokia Care Point. Eens kijken wat ze daarover zeggen.
Ben naar een KPN Business Center geweest en daar zeggen ze dat Nokia de service voor MSN niet (officieel) wordt ondersteund. Er kan dus niets aan gedaan worden. Het is volgens hun een 'cats and dogs' spel!

Dan maar misschien een andere telefoon kopen, wil wel gewoon kunnen chatten. eBuddy en Nimbuzz (die je kan installeren op C3) werkt voor mij onhandig dus dat doe ik al niet. En WhatsApp kan niet want ik heb prepaid.

Helaas!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan