Nokia E63 niet meer kunnen smsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanna1

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo,

Ik heb dus een Nokia E63 en op een dag kon ik niet meer smsen. Wel nog smsjes ontvangen, bellen en op internet. Ik heb mijn telefooninstellingen helemaal opnieuw ingesteld, het nummer van berichtcentrale is gewoon goed. Als ik probeer te smsen dan gaat het naar mijn outbox en staat er mislukt. Ik hoop echt heeeel erg dat iemand me kan helpen!

Alvast bedankt! Hanna

Nee volgens mij niet. Abbo van hi.
Ik kan trouwens wel smsen als ik mijn simkaart in een andere mobiel stop.

Oke, dan denk ik dat er ergens een fout zit in je mobiel, heb je je telefoon al een keer gereset??

Nee, sorry was niet zo duidelijk. Dat had ik al gedaan en werkte dus niet..

wat staat er bij de ingestelde sms centrale? [menu, berichten. instellingen, en daar SMS centrale

nee, alleen kpn, sim-berichtencen en sim-berichtencen.(01)

Oke, dan mag je hem weer terug zetten op kpn en daar bij de info kijken of het nummer ook 31 653 131313 is,
wanneer dit niet het geval is moet je deze er van maken

hmm oke, nouwja dan weet ik het niet, als je eens contact opneemt met de provider, en wat volgens mij ook kan is door HI gratis de sms gegevens door laten sturen..

want sms e.d word eerst doorgestuurd naar de centrale en dan naar de ander persoon,

het ligt wel aan de telefoon want SIM in ander telefoon werkte wel , dus het zou tussen telefoon en centrale moeten liggen

Ik snap gewoon echt niet waar het aan ligt. Iig echt super bedankt voor de moeite!!

Ik zou het verder dan ook niet weten. elk geval even de helpdesk bellen
en anders even naar een lokale mobielwinkel [belcompany of phone house of dergelijk] en daar even je probleem voorstellen
die zullen er ook wel verstand van hebben [ookal zeggen zij meestal 'we moeten het even opsturen']

laat het even weten als je verdere stappen hebt bereikt:D

Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen! Heb nu wel een andere mobiel dus moet mezelf nog wel even een schop onder me **** geven;). Ik zal het laten weten

haha:P dat is in elk geval een groot voordeel, maar kan gerust begrijpen dat dit vervelend is, ik hoor wel wat er uit is gekomen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan