Nokia E63 niet meer kunnen smsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net naar de belcompany geweest en daar een jongentje ernaar laten kijken, die zijn dat indd alle instellingen goed waren ingesteld en dat ik hem moest opsturen naar waar ik hem gekocht heb, maar dat is bij wehkamp... Ik vroeg nog of zij hem niet konden opsturen maar dat kon niet..

Beste,

oke, dit klopt niet wat zij zeggen, alle bekende doorgaande merken
[O.a blackberry.\,samsung,NOKIA,LG e.d moeten zij allemaal kunnen aannemen]
maar dit zeggen zij omdat je hem niet bij hun hebt gekocht,
eigenlijk zou je moeten zeggen dat je hem daar had gekocht maar het bonnetje kwijt was,
maarja daar hebben we nu niet veel meer aan maar een tip voor de volgende keer

wat zij zeiden dacht ik ook en klopt volgens mij

ik denk dat je dan met Wehkamp moet bellen en dat je hem [gratis, want het is hun verkeerde apperatuur] kunt opsturen

Hmm, stom zeg.

Pff denk dat ik niet meer ga bellen vind het zoveel moeite omdat ik al een andere telefoon heb gekocht maar het is wel een beetje zonde.

Ja dit kan ik dan wel begrijpen als je al een nieuwe hebt, maar wat je wel kan doen [ ik weet niet hoe oud je bent] maar als je nog op school zit en je zit te sms'en onder de les en je tel word afgepakt kun je sim kaartje eruit halen en dan gewoon als je hem een week kwijt bent in die andere telefoon doen, of als deze nou ook kapot gaat en moet gemaakt worden heb je 1 op reserve..

Ben gelukkig alweer aan het studeren dus dat zal me niet overkomen. Maar inderdaad altijd handig om een backup mobiel te hebben. :)

owww kijk dan heb je dat probleem al niet meer:P

graag als je vraag volledig is opgelost hem op 'is opgelost' zetten,

dit doe je door jou 1e post [waar jij je vraag dus uitlegt] daarboven in het blauwe balkje te klikken op 'zet status op opgelost '

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan