Nokia E71 aansluiten op router

• Onderwerp starter Onderwerp starter lebas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lebas

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Ik heb sinds maandag een nokia e71 smartphone met wireless lan aansluiting.

Ik heb een internetaansluiting van Online met daarop de livebox . Deze livebox is verbonden met mijn d-link draadloze router (ik geloof pure bridged) Alles werkt goed maar als ik met mijn nokia verbinding maakt zegt hij vaak : Geen reactie van Gateway of hij laad de pagina helemaal niet. Als ik mijn firewall uitzet in mijn livebox modem doet hij het wel.

Hoe kan ik het nou zo instellen dat ik niet mijn firewall hoef uittezetten. Ik zie geen ip adres wat ik kan bewerken.

Het enige wat ik kan bedenken: geeft je router wel IP adressen uit? Dus is de router als DHCP server ingesteld? Verder weet ik het ook niet.:o

Omdat ik een draadloze router aan mijn livebox heb verbonden heb ik de dhcp aangezet in de livebox zodat ik mijn playstation3 en 2 x laptop draadloos kan verbinden.
In de draadloze router heb ik dhcp uitgezet. Dat werkte niet. Dan word ik van het netwerk afgegooid.

Als ik op mijn nokia nu de wireless lanverbinding verwijder en ik installeer hem opnieuw dan doet hij het prima ...voor een paar minuten en dan gooit hij me er weer af.

Kan je niet in de livebox DHCP uitzetten, in de draadloze router aanzetten, en alle apparaten aan de draddloze router annsluiten, sommigen met netwerkkabel, sommigen draadloos? :thumb:

kan ik natuurlijk eens proberen.

Het enige wat ik wel raar vind is als ik de firewall uitzet bij de livebox dan doet hij het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan