nokia e71 hotmail instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppe32

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Goedenmiddag, ik krijg het niet voor elkaar waar ik en hoe ik op mijn nokia e71 kan instellen dat ik graag mijn hotmail wil binnenkrijgen.
Heb gezocht via google, maar kan niet het niet vinden. Wie kan me helpen?
Alvasst hartelijk dank!

In je browser naar www.hotmail.com gaan.

Hotmail is WEBBASED E-MAIL, die kun je niet met een cliënt binnenhalen (muv Live Mail en Office Outlook Connector)

ja Gmail kan wel, moet je wel eerst pop of IMAP inschakelen in je GMail instellingen

KLIKJE

en kan je bij gmail instellen dat je hotmailberichten worden doorgezonden naar gmail? denk zoiets wel eens opgevangen te hebben...

hm, deze site zegt dat het wel moet kunnen:
http://forum.fok.nl/topic/1245908

Ik heb hotmail via POP3 eindelijk aan de praat gekregen op mijn Nokia E51.
In het berichten menu, druk je op de linker toets, en dan instellingen. Vervolgens ga je naar email, en druk je weer op de linkertoets, nieuwe mailbox.
Je komt dan in een of andere wizard, weet niet meer precies wat ik daar ooit ingevoerd heb, maar mijn uiteindelijke instellingen zijn als volgt:

Inkomende email:
gebruikersnaam: jeadres@hotmail.com
wachtwoord: spreektvoorzich
Server ink. mail: pop3.live.com
Toegangspunt: naar eigen keuze
Mailboxnaam: naar eigen keuze, bijvoorbeeld 'Hotmail'
Mailboxtype: POP3
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: staat nu op standaard, maar heb ik hiervoor op gebr. ged. op 995 gezet, dus weet niet wat hier werkt
APOP beveil. inloggen: Uit

Uitgaande mail:
Mijn emailadres: jeadres@hotmail.com
Gebruikersnaam: jeadres@hotmail.com
Wachtwoord: spreektvoorzich
Server uitg. mail: smtp.live.com
Toegangspunt: naar eigen keuze
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 25

Nu werkt het bij mij, succes ermee!

maar weet je zeker dat die gebruiker niet de betaalversie heeft?

anders kun je dat eens doen... maar hotmail is toch webbased?

ja, heb nu een proefversie van een betaalversie, snap het niet helemaal, maar ieg kan ik nu even vooruit!

ja het werkt! :)
vraag me alleen af hoe het werkt, en of ik nu de hele tijd online ben en dus een mega-telefoonrekening krijg...

Kijk maar eens even hoe dat zit, normaal zit een pop niet de hele tijd online...

Heey,

ik had hetzelfde probleem, en mn eigen provider (HI) kon me niet helpen, ze zeiden dat het nog niet mogelijk is met een hotmail adres.
Ik ging toen naar een t-mobile shop, en daar gaven ze me een link om te registreren.
En nu werktie gewoon prima!

Dit is de link:

https://email.nokia.com/account/home.action

Succes! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan