Nokia E71 - Waar staat de komma in de calculator ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Besten,

Kan iemand me vertellen waar de komma in de calculator van de Nokia E71 staat ? De komma werkt perfect in de taalprogramma's maar helaas niet in de calculator. Heb alle toetsen geprobeerd en zelfs met 2-seconden druk geprobeerd maar helaas. De calculator kan enkel hele getallen aan blijkbaar...?
Een bugje waar iemand iets over weet ?

Tx :thumb:

De punt al geprobeerd?

Hello Crash,
Tx voor je suggestie. Maar helaas, heb ik ook al geprobeerd. Op de Nokia fora wordt er met geen woord over gerept. Echter wel over andere tekortkomingen in vorige versie van de FW.
Vreemd. Van zo'n basic toepassing zou je het minst problemen verwachten, toch ? :)

Bij mijn Nokia 6300 en 6500s zit ie onder de # toets.
Maar dat heb je natuurlijk al geprobeerd.....

Bij mijn Nokia 6300 en 6500s zit ie onder de # toets.
Maar dat heb je natuurlijk al geprobeerd.....

Rooiefik,
Zoals je al had verwacht had ik die ook al geprobeerd... :(
Niets blijkt te werken. Op de E71 in de Nederlandse versie, geen komma te bespeuren in de calculator... Ik begin stilaan te vermoeden dat het een vergetelheid is geweest in de Nederlandse versie.
Iemand een idee waar ik dit kan aankondigen zodat Nokia dit meeneemt bij een update ?

Alvast bedankt :thumb:

de komma

In de rekenmachine staat inderdaad geen komma, deze kun je gewoon gebruiken vanaf het toetsenbord, zit naast de 0. Bij mij inieder geval wel.

gr Pakico

In de rekenmachine staat inderdaad geen komma, deze kun je gewoon gebruiken vanaf het toetsenbord, zit naast de 0. Bij mij inieder geval wel.

gr Pakico

Hey Pakico,

Bedankt voor je antwoord. Echter, ik heb op mijn toetsenbord ook een komma staan die perfect werkt in geschreven toepassingen maar helaas niet reageert in de calculator. Misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn vraagstelling. Daarom had ik graag een paar vraagjes voor je (if you don't mind ;) ):

Heb jij een Nl-versie op je E71 ?
Werkt de komma (van het toestenbord) bij jou in de rekenmachine-toepassing wel ?
Zo ja, welke software-versie heb jij er dan opstaan ?

Tx 4 your reply :thumb:

N71

Hallo ik heb inderdaad de NL versie en de komma op het toetsenbord werkt bij mij perfect. De software versie is de volgende: 100.07.76

mvgr Pakico

Ik heb ook de NL versie en ook bij mij werkt de komma prima. Waar vind ik de softwareversie?

Hallo ik heb inderdaad de NL versie en de komma op het toetsenbord werkt bij mij perfect. De software versie is de volgende: 100.07.76

mvgr Pakico

Hey Pakico,

Daar kan het inderdaad aan liggen. Ik heb namelijk de NL-versie 110.07.127

Ik zoek verder. Mocht iemand de upgrade naar deze (110.07.127) al gemaakt hebben, gelieve eens te checken of de komma in het rekenmachine nog werkt aub... :thumb:

Tx to all of you.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan