Nokia E72 stuk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Goedenavond!
Ik zit met een vraag/probleem, althans, mijn moeder.
Zij heeft namelijk pas bij het verlengen van haar abonnement bij vodafone een nokiaE72 gekregen, na een week wou hij niet meer aan.Opgestuurd, hij is gemaakt 'zeiden ze' maar weer niet aan willen, toen naar de winkel van vodafone gegaan , en die zeggen doodleuk ja er zit een plekje wat vochtig is geworden. Wij kunnen niets meer sorry, en dan kun je wel helemaal krom gaan liggen om een nieuwe te krijgen, maar als het zo moet, hoeft het voor mij niet! Nu wil ik die telefoon laten maken en ik woon zeg maar net onder zwolle en ik zoek dus een winkel die telefoons repareert in de buurt van zwolle! Sorry voor het lange verhaal eromheen maar ik geef altijd graag een uitleg erbij! Wie weet er een winkel in de buurt?

Vriendelijke groet, jacco

ik ken geen winkel in de buurt, maar zou hier absoluut meer werk van maken. gooi het bij de vodafone winkel eens op een doa (death on arrival), vertel ze dat ze kapotte producten leveren en dreig eventueel met een radar/consumentenbond. dit mag namelijk niet kunnen. ga desnoods telefonisch aan de slag met vodafone, hoewel fysiek uiteraard een stuk meer effect zal hebben.

Laatst bewerkt:
Dank jullie voor de snelle reacties! En puppie die garantiecontrole ga ik meteen doen! hartelijk dank! Ik laat het weten als ik een oplossing gevonden heb!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan