Nokia hoe instellen namen weergeven inbox berichten?

• Onderwerp starter Onderwerp starter FFOM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FFOM

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2007
Hallo

Ik heb nu ong een week een nokia n97 mini, ik heb hiervoor nooit een nokia gehad altijd een LG. Nu snap ik zoiezo veel dingen niet omdat het anders werkt dan mijn vorige mobiel, maar wat mij het meester ergerd is dat er bij inbox berichten niet de naam van het contact persoon word gegeven, alleen het nummer. Nu weet ik dus vaak niet van wie het bericht is, en steeds vragen van wie het nummer is ergerd mijn contact personen weer.

Hoe kan ik dit instellen??

Groetjes, FFOM

Hallo

Ik heb nu ong een week een nokia n97 mini, ik heb hiervoor nooit een nokia gehad altijd een LG. Nu snap ik zoiezo veel dingen niet omdat het anders werkt dan mijn vorige mobiel, maar wat mij het meester ergerd is dat er bij inbox berichten niet de naam van het contact persoon word gegeven, alleen het nummer. Nu weet ik dus vaak niet van wie het bericht is, en steeds vragen van wie het nummer is ergerd mijn contact personen weer.

Hoe kan ik dit instellen??

Groetjes, FFOM

warsschijnlijk staan je contacten nog op je sim-kaart copieer die eens op je gsm en kijk eens of het dan werkt. anders moet je eens proberen ipv je sim-kaart als je actief contact geheugen je gsm-geheugen nemen

good luck

Nee ze staan al op de gsm, ik heb ze nu juist gekopieerd naar sim maar dat maakt ook geen verschil :(

Iemand anders zei weer dat ik er +31 voor moet zetten maar dit werkt ook niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan