Nokia Landkaarten willen niet op de telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aronnater

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Halllo,

Ik heb navigatie op mijn nokia 5230 staan. en wil hier graag gebruik van maken. ik heb de nokia ovi suite geinstalleerd en kaarten geselecteerd die ik op mijn mobiel wil. alleen wanneer ik ze op mijn mobiel wil zetten geeft hij aan dat mijn geheugenkaart vol is. terwijl ik hem helemaal leeg heb gemaakt en er 2 gb opkan.

of zou hij kijken naar het systeemgeheugen? hoe kan ik dan zorgen dat ze naar mijn geheugenkaart kan. in ovi suite en op mijn telefoon zelf heb ik bij allebei de geheugenkaart E: geselecteerd.

Ook ik

Ik heb hetzelfde als jij dus ook ik zou het graag willen weten. Ik heb deze telefoon van iemand overgenomen en er staat aan navigatie Benelux op maar ik wil er landen bijzetten ook dat lukt dus niet. Wie weet het antwoord?

Je kan extra kaarten via maploader erop zetten en niet via Ovi store . Ga naar de nokia website en download maploader voor je pc, na het installeren je gsm aansluiten aan je pc en via maploader de landen selecteren die je wil hebben. Maploader zal deze landen dan op je gsm zetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan