Nokia Maps en N95 8 GB !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Luitjes,

Ik heb de Nokia N 95 tweede editie 8 GB.
Daar zit Nokia Maps op. Als ik deze nou ga gebruiken kost dit dan geld of zit er een GPS ontvanger in deze telefoon? Als ik Maps opstart krijg ik namelijk de melding "nu online gaan ? "
Als ik NEE selecteer dan gaat hij wel verder maar kan ik dan gewoon navigeren?
Ik hoor overigens ook geen begeleidende stem??
Iemand ervaring met dit toestel en Maps?

Ik hoor graag,
Raymond

Hallo,

Nokia Maps praat standaard niet tegen je omdat je daar een abonnement voor moet nemen. Verder heeft de N95 (8GB) een ingebouwde antenne.
Verder weet ik het ook niet precies :P.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hmmmm....dat weet je zeker? Lijkt mij namelijk sterk dat je een abbo moet nemen om gesproken instructies te krijgen......

Nokia maps en google maps zijn NIET gratis. Er worden namelijk constant kaarten gedownload van internet. TomTom en Route66 zijn wel gratis omdat daar de kaarten al in ziiten...

Nokia Maps wordt nu standaard bijgeleverd bij de meeste telefoons van Nokia. Het is een soort digitale landkaart met point of interests. Deze dienst is gratis, maar je betaalt natuurlijk wel de downloadkosten van je provider. Het is dus zeker aan te raden een onbeperkt internetabonnenment te hebben als je deze dienst gaat gebruiken.

Maar Nokia Maps heeft ook de mogelijkheid om, net als gewone navigatie, te navigeren met stem en alles. Voor deze dienst moet je wel betalen, en kan je activiveren door op "Navigatie starten" te klikken.

Succes :thumb:

Okay, duidelijk.
Kaarten kan ik overigens wel gratis binnen halen met PC Suite op mijn PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan