Nokia N70 maakt geen verbinding met computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadbeauty

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Hallo,

Sinds een paar weken wil mijn telefoon (N70) geen contact meer maken met PCsuite, dus ik kan er geen fotos etc meer van afhalen.

Ik heb de update gedraaid van PCsuite. Computer zelf geeft wel melding als ik hem op de usb kabel aansluit. (balonnetje, nieuwehardware gevonden)
Maar PCsuite blijft alleen maar zeggen verbinding maken, en kan geen apparaat vinden.

wat kan hier de oorzaak van zijn?

mvg DeadBeauty

Als je nou eens probeert Pc Suite op te starten en als hij aan staat dan pas het kabeltje in de computer te stoppen? Doet hij het dan wel?

nee, keb alle mogelijkheden al geprobeerd.

Gisteren heb ik pc suite op mijn laptop geinstalleerd, en daar heb ik pc suite nog nooit opgehad. Maar daar deed hij net zo weinig, dus ik denk dat het aan mijn telefoon ligt.

Op mun normale pc heb ik wel de update gedraaid van PCsuite, zou het kunnen zijn dat mijn tel ook een update nodig heeft?? maar hoe doe ik dat als ik geen contact kan leggen met de comp :s

erg vaag, en de kabel heb ik nog niet meer dan 5 keer gebruikt dus lijkt me stug dat die kapot is.

gr DB

Nu zit ik net bij mijn toepassings beheer te kijken.

Dit geeft hij aan, is dat wel goed? :

Pc suite support => opties => gegevens bekijken:

Symbian, versie 1.1.0, nokia content, geinstalleerd, telefoongeheugen

Pc suite support => opties => certificaat bekijken

Probleem; basiscertificaat is niet ondertekend, vervaldatum 12-06-2007, geldig vanaf 13-06-2002, serie nummer 3D8B4F

raar dat hij daaar zegt probleem met certificaat, of is dat altijd...lijkt me niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan