Nokia N70 mp3's

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb een nokia N70 en wanneer ik een mp3 wil doorsturen via mms krijg ik steeds de medling dat dit bestandformaat niet wordt ondersteund...kan dit ???

Ik denk dat het kan liggen aan het feit dat je zulke bestanden niet via mms kan versturen.
MMS is volgens mij alleen voor foto`s.

Ik zelf wil ook graag de Nokia N70 hebben...of misschien zijn opvolger de N73.
Maar bevalt ie een beetje?
Wat kan je er zoal mee?
Wat valt je er aan tegen?
Ik heb wel op sites gelezen wat je er zoal mee kan, maar eigenlijk nog nergens in de telefoon mee kunnen spelen om te zien hoe het er allemaal uit ziet en hoe het werkt.

MMS is niet alleen voor foto's, maar ook voor geluid. In principe kun je er ook mp3's mee doorsturen, maar het moeten dan wel hele kleine bestanden zijn. Geluidsbestanden in mp3-formaat zijn bijna altijd te groot om via MMS te versturen. Verder mag je MP3-bestand ook niet beveligd zijn tegen doorsturen, hetgeen vaak het geval is met ringtones die je ergens tegen betaling hebt gedownload.

Heeft die ander geen bluetooth? In dat geval zou ik het via bluetooth proberen!

Ik zelf wil ook graag de Nokia N70 hebben...of misschien zijn opvolger de N73.

Ik zou dan sowieso voor de opvolger gaan als ik jou was. De N70 had/heeft aardig wat softwarefoutjes. De N73 is vanaf het begin af aan al veel stabieler. En bovendien kan de N73 weer meer!

Dank je Piedra.

Maar voor de N73 zou ik dan honderd nog wat moeten bij betalen ( 2 weken terug althans) en de N70 kon ik dan al gratis halen.
Ik kan weer een niuwe uitzoeken vanaf 15 december...dus misschien ben ik dan al wel wat goedkoper uit, met de feestdagen voor de boeg :)

En wat voor meer kan je dan?

Dank je Piedra.

Maar voor de N73 zou ik dan honderd nog wat moeten bij betalen ( 2 weken terug althans) en de N70 kon ik dan al gratis halen.
Ik kan weer een niuwe uitzoeken vanaf 15 december...dus misschien ben ik dan al wel wat goedkoper uit, met de feestdagen voor de boeg :)

En wat voor meer kan je dan?

Dan zou ik gaan voor de N80 ( heb ik 2 maanden en bevalt uitstekend ), die heeft een beter scherm en Wi-Fi. Ga eens naar de officele Nokia website en vergelijk de 2 toestellen , N73 en de N80. :o

p.s de N80 krijg je nu ook al bij sommige abonnementen gratis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan