Nokia N70!

Status
Niet open voor verdere reacties.

F987654321

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2007
hello! ik heb de nokia n70 maar de status is opeens offline, & nu kan ik niet meer naar status online of andere statusen doen! nu die offline is kan ik geen berichtne meer ontvangen, gaat myn gsm niet meer over als iemand me belt! kan niet op internet, kan niks meeer doen! help! hoe kan ik hm weer normaal doen(nokia n70)??? :( :confused:

Er van uit gaande dat je keurig aan je financiele verplichtingen richting "netwerk operator" hebt voldaan [want die "trekken de stekker" er anders ook gewoon uit, hetgeen een "offline status" veroorzaakt]... wil het bij de N70 vaak helpen om de batterij er even uit te nemen [paar minuten] en weer opnieuw op te starten...... die Symbian versie [6.0] is niet de meest stabiele.....

Er van uit gaande dat je keurig aan je financiele verplichtingen richting "netwerk operator" hebt voldaan [want die "trekken de stekker" er anders ook gewoon uit, hetgeen een "offline status" veroorzaakt]... wil het bij de N70 vaak helpen om de batterij er even uit te nemen [paar minuten] en weer opnieuw op te starten...... die Symbian versie [6.0] is niet de meest stabiele.....

watte? srry bn nog maar 13 :o

Alle overbodige berichten verwijderd.

@F987654321,
Welkom op Helpmij.:)

Graag niet achter elkaar berichten plaatsen in de hoop sneller geholpen te worden. meestal werkt dit juist tegen je.

Alle overbodige berichten verwijderd.

@F987654321,
Welkom op Helpmij.:)

Graag niet achter elkaar berichten plaatsen in de hoop sneller geholpen te worden. meestal werkt dit juist tegen je.

:eek:
:shocked: o srry { bn nieuw}
:o

Heb je al geprobeerd wat Erpcity aangaf? De batterij er voor een paar minuten afhalen?

Dat je 13 bent is inmiddels wel duidelijk, maar iemand die zo'n telefoon heeft zal gerust ook een handleiding hebben.;) Daarin staat precies hoe je batterij eraf kunt halen.

Dat je 13 bent is inmiddels wel duidelijk, maar iemand die zo'n telefoon heeft zal gerust ook een handleiding hebben.;) Daarin staat precies hoe je batterij eraf kunt halen.

Ahaaaa, {zoekt handleiding nu op!}:thumb:

:o ojaaaaaah! txxxxxxx, ik hoop dt die ht nu doet:D:thumb:

& anderss :shocked:.. hb ik geen ideee..:(

OK....
Heppie wel je abonnement [je weet wel war ze elke maand zo over liggen te zeuren] betaalt?
Aan de achterkant zit onder een drukknop, as je dat indruk en meteen naar benede schuif, niet de camera, maar het zwarte stuk, dan kun je de batterij zien [met een mooie groene nokia hologram stikker der op..... haal die der ff uit... wacht ff 5 minuten, en zet 'm dan weer terug.... misschien doet ie het dan weer, want die software op die N70 is een beetje gammel..... [Symbian 6.0].........

hy zegt nu als ik op de normale profiel klik dat die dan zegt; insert SIM Card
ook als ik een andere profiel in druk.. als ik ook nog een andere simkaart in myn mobiel doe dan is het gewoon het zelfde:S {dan is het gewoon het zelfde probleem als de andere simkaart} help! iemand die nokia n70 heeft & het zelfde probleem heeft gehad..​

OK....
Heppie wel je abonnement [je weet wel war ze elke maand zo over liggen te zeuren] betaalt?
Aan de achterkant zit onder een drukknop, as je dat indruk en meteen naar benede schuif, niet de camera, maar het zwarte stuk, dan kun je de batterij zien [met een mooie groene nokia hologram stikker der op..... haal die der ff uit... wacht ff 5 minuten, en zet 'm dan weer terug.... misschien doet ie het dan weer, want die software op die N70 is een beetje gammel..... [Symbian 6.0].........

bedoel je die;
groene nokia hologram stikker op de battery waar myn nmmr op staat moetik dat stickertje er af halen off gwn de batterey?:P
jaaahh heb abbo:)

Laatst bewerkt:
bedoel je die;
groene nokia hologram stikker op de battery waar myn nmmr op staat moetik dat stickertje er af halen off gwn de batterey?:P
jaaahh heb abbo:)

normaal ABN praten???:thumb:
deze tekst begrijp ik niet...
Hier zitten niet allemaal mensen van 13 die die taal begrijpen

Die sticker kun je rustig laten zitten.... onder heb je wat ruimte om een pen onder te stoppen om de batterij eruit te wippen..... daaronder zie je de SIM kaart [achter een metalen luikje..... aan de zijkant zit een klipje, als je dat omhoog wipt kun je de SIM kaart eruit nemen.... poets de contactjes even goed , doe 'm er weer in, doe de batterij terug, sluit het apparaat en druk op de aan/uit knop.........

Het lijkt er meer op dat je toestel niet simvrij is , wanneer je een andere kaart erin stopt en die springt automatisch op OFFLINE. :confused:

hello! ik heb de nokia n70 maar de status is opeens offline, & nu kan ik niet meer naar status online of andere statusen doen! nu die offline is kan ik geen berichtne meer ontvangen, gaat myn gsm niet meer over als iemand me belt! kan niet op internet, kan niks meeer doen! help! hoe kan ik hm weer normaal doen(nokia n70)??? :( :confused:

Ik heb het gevonden!! (had het op de Nokia site gevonden)
Je moet in menu naar "instrumenten" gaan
Dan naar "profielen"
en dan profiel "algemeen" activeren.
Je hebt waarschijnlijk (per ongeluk) het profiel "offline" geactiveerd.
Je kunt dan niet meer bellen, smssen, etc.

Succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan