Nokia N72 probleem sms ontvangen

• Onderwerp starter Onderwerp starter QuuQ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

QuuQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2008
Hallo

Sinds gisteren maakt mijn telefoon geen geluid meer als ik een smsje ontvang. En er komt ook geen melding in het beeldscherm te staan.
Eerst was er altijd
* 1 bericht ontvangen (o.i.d) in beeld
* in menu->berichten een rood sterrtje bij inbox
* een envelopje rechts bovenin beeld
* in de screensaver stond er ook een envelopje in beeld.
* hoorde de berichten toon
* trilfunctie

Nu heb ik alleen:
*een envelopje in de screensaver stand
* als ik naar menu->berichten een rood sterretje bij inbox staan.

Dus geen geluid of trilfunctie meer en ook niet de envelop in beeld of de melding dat ik een bericht gehad heb.

Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik het op kan lossen, zo snel mogelijk en zo makkelijk mogelijk :D

Er is al een keer nieuwe software op gegaan omdat ik toen niet kon smsen. Ik hoop niet dat dit nu weer moet gebeuren. :(

Groetjes QuuQ

je hebt niet toevallig het profiel op stil gezet ? Je kan ook je gsm resetten middels de code *#7370# , succes.:thumb:

Uiteraard had ik ook naar het profiel gekeken ;) maar zo slim was ik zelf ook om dat goed te zetten.

Ik heb er afgelopen weekend de software er opnieuw op laten zetten en nu werkt alles weer, maar als het nog een keer gebeurt dan zal ik een proberen om hem te resetten.

Toch bedankt voor je reactie.

Groetjes QuuQ

QuuQ,
kun je aangeven of het resetten heeft geholpen? ik zit met hetzelfde probleem... :S
tnx

Ik heb hem nog niet gereset. Ik kreeg die reactie namelijk pas nadat ik hem was gaan updaten bij een nokia service point. Kijk hier voor de dichtsbijzijnde voor jou http://www.nokiafan.nl/2005/pages/info/service.php

Je bent je telefoon een half uurtje kwijt en hij doet het daarna weer helemaal. Enige nadeel is dat je alles, maar dan ook echt alles kwijt bent. Dus zet de dingen die je moet bewaren (zoals je contacten) op je geheugenkaartje (opties->markeren->alles markeren->kopieren naar geheugenkaart).

Als het nog een keer gebeurt dan zal ik wel proberen om hem te resetten, en als dat niet werkt dan ga ik weer naar het nokia service point.

Dus volgens mij kan je het gewoon proberen, maar als het niet werkt, zorg dan wel dat je die dag nog naar een service point toe kan, want ik weet niet wat voor gevolgens die reset heeft. Voor hetzelfde geld doet ie dan niets meer ;)

Wil je het wel laten weten in dit topic of de reset heeft gewerkt, dat kan mij, en andere gebruikers van dit forum weer helpen.

Alvast bedankt en succes met de reset.

Groetjes QuuQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan