Nokia N73 geen verbinding met PC suite!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deangelo

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo,

Ik heb sinds één dag Nokia N73. Na het installatie van het PC suite kan mijn telefoon geen verbinding maken met het suite, terwijl mijn N73 verbonden is met mn laptop via USB. N73 Drivers zijn geinstalleerd! Ik heb meerdere malen alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft maar voorkomen!. Ik heb het ook al op een andere pc geprobeerd en toen lukte het ook niet en dat was op WINDOWS XP en op mijn laptop draait VISTA.

Kunnen jullie mij helpen dat ik met mijn gsm verbinding kan maken met mn pc suite?

Laatst bewerkt:
Bij mij werkt deze pas als ik de kabel die in de telefoon gaat schuin houd en deze ook zo houd :confused:

Misschien dat dit bij u ook van toepassing is

denk je? die van mij is helemaal splinter nieuw. Maar zou dan toch wel iets anders moeten zijn.

Doet de USB poort op je PC het wel goed?
Kortom: Ziet de computer dat je iets in de USB prikt?
Of is het gewoon zo dat hij wel iets vindt, maar dat de computer het niet als zijnde een N73 herkent?

Je hoort wel een geluid wanneer ik het USB in mijn laptop plaats. Hoe kan ik weten of mijn laptop mijn N73 herkent?

Laatst bewerkt:
het is me al gelukt :) heb het in een andere UBS poort geplaats en toen deed die het.

Mooi dat het werkt!
Jammer dat je dat niet eerder geprobeerd hebt. Kan je voortaan beter wel doen voordat je hier je bericht plaatst.

Ja dat is wel zo, maar ik ging er van uit dat mn USB poorten het gewoon doen want ik heb namelijk een vrij nieuw laptop maar toevallig deed die het gewoon niet op dat ene poort en op het andere poort wel :) Maar nog bedankt voor de reactie's :D

Nokia geen verbinding met pc suite

Hallo,

Ik krijg ook geen verbinding met pc suite via bijgeleverde kabel.
Ik heb al verschillende usb poorten geprobeerd, op mijn labtob en op mijn gewone pc maar het wil niet lukken. Ook heb de nieuwste versie van pc suite geinstalleerd via nokia.com maar helaas.
Kan iemand mij helpen??

Grt john

hey

heb je eerst de tips hierboven al geprobeerd ?
als het nog steeds niet werkt zou ik het verwijderen alles wat je hebt gedownload en dan alle software dat je hebt instaleren .
want je kunt daar toch verschilende delen instaleren (bij mij toch) .
bij mij was hetzelfde probleem ma toen had ik ondekt da ik nie alles had geinstaleerd .

groeten vlad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan