Nokia N73 in de t-mobile shop ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter zside
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zside

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
hallo,

Ik heb een vraag,

Weet iemand of de Nokia 73 al bij de T-mobile shop (groningen) ligt ?

Ik heb namelijk online 1 besteld en hij is beschadigd geleverd.
Dus ik wil er mee terug gaan en een nieuwe onbeschdigde hebben.

moi

hallo,

Ik heb een vraag,

Weet iemand of de Nokia 73 al bij de T-mobile shop (groningen) ligt ?

Ik heb namelijk online 1 besteld en hij is beschadigd geleverd.
Dus ik wil er mee terug gaan en een nieuwe onbeschdigde hebben.

moi
sorry gozer ik denk niet dat dit de plek is om deze vragen hier te stellen,ik raadt je bel ze zo telefonische op met je gsm.
Het telefoon nr kan je vinden op www.degoudengids.nl

succes ermee

ja dat is nou juist het probleem t-mobile kan je niet in de shop berijken alleen de klanten service en die kan me niet vertellen of ze in de shops ook n73 hebben

Waarom zou dit niet de plek zijn om dat te vragen?
Hij heeft groot gelijk omdat eventjes te doen.
Voor hetzelfde geld, werkt er een mede-forummer in die shop!

Laatst bewerkt:
Van de week toevallig wezen kijken want ik wou hem wel hebben en hier in Alphen aan den Rijn hadden ze hem al!

Ik denk niet dat ze je gaan helpen in die shop omdat je de N73 online heb aangekocht zullen zij jouw dan ook verwijzen naar die webwinkel.:confused:

p.s laat a.u.b even weten hoe het afloop,ben zeer benieuwd.

Hij heeft hem online bij T Mobile gekocht maak ik er uit op dus zouden hem gewoon moeten helpen.

Wanneer heb je het toestel beschadigd ontvangen? Je hebt namelijk na ontvangst toestel 7 werkdagen de tijd om de koop ongedaan te maken (wet koop op afstand). Staat dat niet in de retourvoorwaarden of heb je die niet erbij gekregen? Neem gewoon even contact op met de klantenservice en zij kunnen je precies vertellen wat je moet doen. Ruilen in de T-Mobile winkel is hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk. De webwinkel en de T-Shop zijn twee verschillende verkoopkanalen.

Ja daar ben ik weer.

Ben dus gister naar de t-mobile shop geweest en ze konden mij dus niet helpen.
De webshop en de gewone shop is een aparte afdeling en als ik het toestel daar zou omruilen zou er voor de shop geen nieuwe voor terugkomen.

Ik terplekke de klantenservice gebeld daar en uitgelegd dat ik speciaal naar de shop was gekomen om hem om te ruilen wat door de klantenservice s'morgens nog werd toegezegd.
dat was dus een fout en ter compensatie dat ik apart en voor niks ben heengegaan krijg ik dus de helft korting op mijn belbundel aankomende maand (scheelt weer € 22.25)

Ik moet het nu via de reguliere weg doen en dus laten ophalen door de postbode die mij gelijk een nieuwe aan de duer afleverd.

ik heb een dubbel gevoel hierover maar ik weet dat ik een nieuwe krijg nu dus al met al komt het wel goed.

Ja daar ben ik weer.

Ben dus gister naar de t-mobile shop geweest en ze konden mij dus niet helpen.
De webshop en de gewone shop is een aparte afdeling en als ik het toestel daar zou omruilen zou er voor de shop geen nieuwe voor terugkomen.

Ik terplekke de klantenservice gebeld daar en uitgelegd dat ik speciaal naar de shop was gekomen om hem om te ruilen wat door de klantenservice s'morgens nog werd toegezegd.
dat was dus een fout en ter compensatie dat ik apart en voor niks ben heengegaan krijg ik dus de helft korting op mijn belbundel aankomende maand (scheelt weer € 22.25)

Ik moet het nu via de reguliere weg doen en dus laten ophalen door de postbode die mij gelijk een nieuwe aan de duer afleverd.

ik heb een dubbel gevoel hierover maar ik weet dat ik een nieuwe krijg nu dus al met al komt het wel goed.
Je vraag is bij deze opgelost veel suc6 met je nieuwe toestel nixs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan