Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry gozer ik denk niet dat dit de plek is om deze vragen hier te stellen,ik raadt je bel ze zo telefonische op met je gsm.hallo,
Ik heb een vraag,
Weet iemand of de Nokia 73 al bij de T-mobile shop (groningen) ligt ?
Ik heb namelijk online 1 besteld en hij is beschadigd geleverd.
Dus ik wil er mee terug gaan en een nieuwe onbeschdigde hebben.
moi
Je vraag is bij deze opgelost veel suc6 met je nieuwe toestel nixsJa daar ben ik weer.
Ben dus gister naar de t-mobile shop geweest en ze konden mij dus niet helpen.
De webshop en de gewone shop is een aparte afdeling en als ik het toestel daar zou omruilen zou er voor de shop geen nieuwe voor terugkomen.
Ik terplekke de klantenservice gebeld daar en uitgelegd dat ik speciaal naar de shop was gekomen om hem om te ruilen wat door de klantenservice s'morgens nog werd toegezegd.
dat was dus een fout en ter compensatie dat ik apart en voor niks ben heengegaan krijg ik dus de helft korting op mijn belbundel aankomende maand (scheelt weer € 22.25)
Ik moet het nu via de reguliere weg doen en dus laten ophalen door de postbode die mij gelijk een nieuwe aan de duer afleverd.
ik heb een dubbel gevoel hierover maar ik weet dat ik een nieuwe krijg nu dus al met al komt het wel goed.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.