Nokia N73 kan niet smsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik 39

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Hallo,

Ik heb een Telfort Sim-only abonnement en een Nokia N73.
Ik kan wel smsjes ontvangen, ik kan bellen etc, maar ik kan geen smsjes versturen.
Het sms-centralenummer heb ik al aangepast naar die van telfort, zonder resultaat.
Met mijn oude telefoon en deze simkaart kan ik wel smsen, het is dus een instelling.

Wat kan ik dit zijn?

Mvg Erik

Hoi Erik 39,

Staan er misschien meerdere berichtencentrales als je bij Berichten>>Instellingen>>SMS>>Berichtencentrales kijkt?
Welke verbinding staat er bij voorkeursverbinding?
Is Nr. berichtencentrale +31626000230, als je kijkt bij Berichtencentrales>>Telfort>>Opties>>Bewerken.

Succes :thumb:

Hallo,

Bedankt voor je bericht.
ik had inderdaad het nr van de centrale gewijzigd in dat nummer.
Ik testte het bij een bericht in de outbox, maar dat werkte niet.
Een nieuw bericht verzend hij nu wel gewoon, het werkt dus allemaal weer!
Bedankt in ieder geval.

Hallo,

Bedankt voor je bericht.
ik had inderdaad het nr van de centrale gewijzigd in dat nummer.
Ik testte het bij een bericht in de outbox, maar dat werkte niet.
Een nieuw bericht verzend hij nu wel gewoon, het werkt dus allemaal weer!
Bedankt in ieder geval.

Heb je zelf iets aan instellingen veranderd, nu je weer kan sms'en? Misschien hebben andere mensen de volgende keer wat aan de oplossing. :)

Heb je zelf iets aan instellingen veranderd, nu je weer kan sms'en? Misschien hebben andere mensen de volgende keer wat aan de oplossing. :)

Ik heb het nr van de SMS-berichtcentrale uiteindelijk alleen aangepast, maar ik heb het niet bij 'nieuw bericht' getest.
Toen het nummer van de centrale verkeerd stond probeerde ik het, hij kon dus niet verzenden en het bericht stond in Outbox. Vandaar daar heb ik elke keer geprobeerd te verzenden, wat dus niet lukt.

Als je je berichtcentralenummer aanpas, test het dan bij een 'Nieuw Bericht' :P

Ik heb het nr van de SMS-berichtcentrale uiteindelijk alleen aangepast, maar ik heb het niet bij 'nieuw bericht' getest.
Toen het nummer van de centrale verkeerd stond probeerde ik het, hij kon dus niet verzenden en het bericht stond in Outbox. Vandaar daar heb ik elke keer geprobeerd te verzenden, wat dus niet lukt.

Als je je berichtcentralenummer aanpas, test het dan bij een 'Nieuw Bericht' :P

:)

Zou je nog de status van de vraag willen aanpassen, door rechtsonderaan deze pagina op "vraag is opgelost" te klikken?

Berichtencentrale N73

Hallo,

Kan iemand mij helpen, ik heb ook nu ruim een jaar de Nokia N73, en heb steeds vaker het probleem dat de telefoon de smsjes niet kan verzenden ivm "algemeen geheugen vol" en nu kan hij dus niks meer verzenden.

Ik heb wat instellingen proberen te wijzigen zoals de berichtencentrale echter ben ik deze nu allemaal kwijt. Weet iemand hoe ik weer in t mapje een berichtencentrale kan aanmaken? ik heb zelf de provider HI

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.....

Groet, Stefan

Hallo,

Kan iemand mij helpen....

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.....

Groet, Stefan

Ik weet niet of je probleem inmiddels is opgelost?
Op de Hi-website zie ik namelijk het volgende staan:
Het nummer van de berichtencentrale is voor abonnementen +31 653 13 13 13. Voor Hi PrePay is het nummer +31 653 13 13 14. Het instellen van het nummer van de berichtencentrale verschilt per toestel. Raadpleeg daarom de handleiding van het toestel. Hierin staat ook informatie over het lezen, zenden en wissen van sms'jes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan