Nokia N73 valt spontaan uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilfredweje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Mijn nokia met al een software update van april geloof ik die geeft te pas en te onpas maar zo een zwart scherm, hup ineens helemaal uit
al 1 keer teruggebracht naar een nokia servicw point bij mij in de buurt en toen na 2 weken weer teruggekregen, hij deed het een week of 1,5 goed en toen begon hetzelfde gedonder weer opnieuw
werk ook veel met outlook en synchroniseer via pc suite gaat allemaal prima maar dat wegvallen is net zo irritant
Ik breng hem denk ik maar weer naar het service point maar misschien weet iemand raad?

batterij

Hoi fr3z bedankt voor je reactie
op de batterij hebben ze bij het servicepoint al gechecked was niet het probleem, toen opgestuurd naar Nokia en dus 14 dagen later weergekregen en werkend!!
probleem begon echter al snel weer

das wel vervelend..:confused:

naar welke service point van nokia was je in het 1e bericht geweest??

nokia valt spontaan steeds uit

Hoi fr3z
ik ben in Deventer bij kruitbosch en de weerd geweest

oohh nee dan is Schiedam niet zo dichtbij :confused:
daar is m'n opa geweest met z'n nokia en hij had ook problemen met z'n batterij en nu niet meer ..

Ander je accu eens in de 2-3 weken geheel ontladen en weer laden...
Ellende komt vaak dat een halfvolle of zo steeds maar snel bijgeladen wordt..
De batterij detectie kan dan niet meer goed detecteren en geeft vol aan terwijl
ie in werkelijkheid (bijna ) leeg is....

En anders een niuwe accu , heb er 6mnd garantie op..
gr

Nokia N73 valt uit

Heey, hebh een probleem met mijjn telefoon: elke keer als ik hard schud of bij een bepaalde trilling gaat hij zomaar opeens uit.Af en toe heb ik wel eens dat hij zomaar uitgaat. iemand misschien die mij kan vertellen waarom of dat ook heeft meegemaakt?

alvast bedankt (Y)

n73

ik denk dat je display driver i.c. defect is, dit komt niet zo gauw boven water als je het toestel test..... dus je hebt kans dat een servicetechnicus denkt dat het een softwareprobleem is geweest, en dat hij met een nieuwe flash weer werkt.
mischien kun je in het servicecenter aangeven dat je de display driver verdenkt???
dit kunnen ze ter plaatse vervangen (zit in je display)
succes:thumb:

ik denk dat je display driver i.c. defect is, dit komt niet zo gauw boven water als je het toestel test..... dus je hebt kans dat een servicetechnicus denkt dat het een softwareprobleem is geweest, en dat hij met een nieuwe flash weer werkt.
mischien kun je in het servicecenter aangeven dat je de display driver verdenkt???
dit kunnen ze ter plaatse vervangen (zit in je display)
succes:thumb:

Ik zal het nachecken. thx man ;)

Nokia N73 Sucks:mad:
die telefoons flippen allemaal!
de mijne belt spontaan mensen op en zet mijn wekker :shocked:
Gek ding:confused:

nokia n73

Ik heb een paar stukjes papier op de accu gelegd zodat er een beetje druk op komt te staan als je het achterfrontje er op zet. Nu valt hij niet meer uit

Ik heb een paar stukjes papier op de accu gelegd zodat er een beetje druk op komt te staan als je het achterfrontje er op zet. Nu valt hij niet meer uit

Dit soort simpele dingetjes zijn vaak de oorzaak haal het dekseltje er maar eens af en zie hoe dun en flexibel het is. Het is voorstelbaar dat er mettertijd ruimte komt tussen de batterij en het dekseltje. Dit zorgt dan natuurlijk voor het uitvallen van de telefoon.

Ik ben nu aan het testen met een stukje papier tussen de batterij en het dekseltje want ik had ook last van uitval. Goed advies om eerst eens te proberen :thumb:. Dit voordat je je telefoon voor weken wegbrengt en ze vervolgens niets kunnen vinden. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan