nokia n8 vs samsung galaxy s

Status
Niet open voor verdere reacties.

davega82

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Dag allemaal, ik ben nieuw hier en ik val gelijk met de deur in huis. Ik wilde namelijk een abonnement af gaan sluiten en ik twijfel nog tussen 2 toestellen. De nokia n8 en de samsung galaxy s 2. Ik was eerst vrij kpn georienteerd, maar ik ben nu een beetje afgeschrikt door de wijzigingen mbt abonnementen en de data bundels. Welke provider is het meest geschikt als je 'normaal' gebruik wil maken van je smartphone. dwz niet achterlijk veel streamen enzo, maar niet dat je hoeft na te denken over hoeveel mails je per maand verstuurt... Is er iemand die zoiets heeft van nou als je zus of zo'n gebruiker bent, moet je de galaxy s2 nemen en als je zo'n gebruiker bent de n8. Of is het meer een kwestie van smaak? Lang verhaal, maar hoop dat er iemand wat goeie tips heeft!! Bij voorbaat dank. Groetjes

Hoi

De galaxy is verreweg de beste naar mijn mening: http://www.phonearena.com/reviews/Nokia-N8-vs-Samsung-Galaxy-S_id2548 check deze review, worden ze naast elkaar geplaatst.

verder qua providers: t-mobile , vodafone heeft al die abonnementen en kpn gaat begin sept ook die kant uit... dus snel beslissen!

Mod edit: je hoeft niet te quote het is duidelijk dat je hier op antwoord en let ook even op je woorden

excuus: maar nu klopt het niet meer wat er staat...

moet zijn dat t-mobile SLECHT is (qua bereik), vodafone heeft die ROT abonnementen al etn kpn gaat ook die kant uit.

Laatst bewerkt:
oke, thanks voor je snelle reply! Is HI ofzo ook nog een aanrader? weet je misschien ook wanneer de iphone 5 uitkomt? anders wacht ik daar misschien nog wel op.

Hi is van kpn dus qua bereik maakt dat niet meer zo gek veel uit en bij hen worden ook die abonnementswijzigingen doorgevoerd... de iphone 5 geen idee, zijn wisselende berichten over. heb 7 sept gehoord, maar hoorde laatst weer 7 oktober. en wie ze gaan voeren is al helemaal een raadsel!

@ modag, hoe kan het dat ik me steeds opnieuw moet aanmelden als ik naar een andere pagina ga?

allright, duidelijk! en nog even wat anders, miss dat jullie het weten en zo niet dan verplaats ik de vraag, maar kan je vanaf een blackberry een soort excel bestand exporteren met telefoonnummers (backup)? kan namelijk niet alles in 1x kopieren naar mijn sim en 1 voor 1 duurt me te lang...

http://www.youtube.com/watch?v=oWuFJ-qlbB4

als ik naar dit filmpje alleen al kijk zou ik nooit voor de nokia n8 kiezen

mijn mening is haal de Samsung Galaxy s2 of wacht op de iphone 5

ik ben zelf erg fan van Apple maar Apple is alleen leuk met een jailbreak in mijn ogen

galaxy s2 is zeker een van de betere toestellen op dit moment qua specificaties

ik moet wel zeggen dat het voelt alsof het een speelgoed telefoon is omdat ie zo licht is

maar koop een mooie hoesje en dan voelt ie al een stuk beter aan

volgens mij kan je blackberry alleen backuppen naar blackberry, dat is volgens mij een van de beperkingen van rim... maar weet niet zeker. misschien moet je ff op crackberry kijken...

thanks aloew, zie t nu, kijken of t lukt vanavond! kan je dat dan weer ook naar bijvoorbeeld de samsung galaxy s terugzetten? want dan is mijn probleem opgelost...

ja dat moet denk ik wel lukken geen ervaring mee

maar met de meeste smartphones kan je je contacten synchroniseren met outlook

dus ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn

Dag allemaal, ik ben nieuw hier en ik val gelijk met de deur in huis. Ik wilde namelijk een abonnement af gaan sluiten en ik twijfel nog tussen 2 toestellen. De nokia n8 en de samsung galaxy s 2. Ik was eerst vrij kpn georienteerd, maar ik ben nu een beetje afgeschrikt door de wijzigingen mbt abonnementen en de data bundels. Welke provider is het meest geschikt als je 'normaal' gebruik wil maken van je smartphone. dwz niet achterlijk veel streamen enzo, maar niet dat je hoeft na te denken over hoeveel mails je per maand verstuurt... Is er iemand die zoiets heeft van nou als je zus of zo'n gebruiker bent, moet je de galaxy s2 nemen en als je zo'n gebruiker bent de n8. Of is het meer een kwestie van smaak? Lang verhaal, maar hoop dat er iemand wat goeie tips heeft!! Bij voorbaat dank. Groetjes

om even on-topic te blijven: je moet je afvragen of je een tablet wil, waarmee je kan bellen (samsung s2, licht en dun, maar groot) of wil je een getunede (lees: getsjoende) nokia n97, want meer is t niet... qua specs s 2, qua formaat n8...

edit: en idd je kan syncen met outlook

ja misschien is het formaat wel kleiner van die n8
maar kijk is naar hoe het besturing systeem werkt
het lijkt wel alsof ze nog 5 jaar terug in de tijd zitten
je kan geen meerder internet pagina naast elkaar draaien
je toetsenbord als je hem rechtop houd is gewoon Nokia 3310 stijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan