Ik heb op mijn Nokia N8 een paar keer de melding gehad "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper". Ook heb ik problemeen met twee apps, weerradar komt iedere keer met de mededeling "er is een update, wilt u deze installeren", dus ja maar de volgende keer krijg ik die melding weer. De ander app die problemen geeft is de SPB Wireless Monitor, de moet 3 verschillende data geven, Mobiel = WiFi en Totaal, voorbeeld Mobiel .... - WiFi 200 - Totaal 300, dus mobiel geeft hij niet aan. Als ik mijn toestel naar Nokia Care breng vernieuwd hij de software (Belle) maar dit lost niets op. Nu hoor ik iets over Flashen, kan ik dit ook zelf doen? Het formatteren etc. van het toestel geeft geen resultaat. Please HELP
--------------
Nog een ander probleem de eerder gekochte apps kan ik niet gratis weer terug zetten.
--------------
Nog een ander probleem de eerder gekochte apps kan ik niet gratis weer terug zetten.
Laatst bewerkt: