Nokia N8

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb op mijn Nokia N8 een paar keer de melding gehad "Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper". Ook heb ik problemeen met twee apps, weerradar komt iedere keer met de mededeling "er is een update, wilt u deze installeren", dus ja maar de volgende keer krijg ik die melding weer. De ander app die problemen geeft is de SPB Wireless Monitor, de moet 3 verschillende data geven, Mobiel = WiFi en Totaal, voorbeeld Mobiel .... - WiFi 200 - Totaal 300, dus mobiel geeft hij niet aan. Als ik mijn toestel naar Nokia Care breng vernieuwd hij de software (Belle) maar dit lost niets op. Nu hoor ik iets over Flashen, kan ik dit ook zelf doen? Het formatteren etc. van het toestel geeft geen resultaat. Please HELP

--------------
Nog een ander probleem de eerder gekochte apps kan ik niet gratis weer terug zetten.

Laatst bewerkt:
Beste,

ik ben ook een trotse eigenaar van de Nokia N8 en heb hetzelfde probleem gehad..

Je moet je telefoon volledig resetten en niet alleen formatteren!

HOE?

- Zet je telefoon volledig uit
- Houd de Volume (-) toets tegelijk ingedrukt met de camera knop en menu toets
- Wacht tot hij 2 keer (of meer, ik weet al niet meer) vibreert en dan start hij op
- Volg alle stappen
- Ga dan naar bestandsbeheer en formatteer je massageheugen
- Ga naar instellingen > Algemeen > Telefooninstellingen > Fabrieksinstellingen en druk dan op 'Herstellen en formatteren' ofzoiets, in ieder geval het onderste :P

Succes!

Het formatteren van de geheugens heb ik gedaan, de melding zelftest mislukt komt niet meer terug ook het probleem met de app SPB Wireless Monitor is opgelost, volgens de leverancier komt dit bij een aantal apparaten voor en zal bij een volgende update zijn opgelost! Alleen de kleine doch hinderlijke fout zoals nieuwe versie voor de weerradar komt nog steeds teug.

Nokia n8 is geen slecht toestel, maar heeft nooit het stabielste leven gekend, gewoon wachten tot ze een update hebben of de applicatie verwijderen en dan updaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan