nokia n86 crash door geheugenkaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnieuwelaar

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
29
hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn nokia n86 8mp waar ik zelf niet uit kom. ik hoop dat één van jullie me kan helpen.

eergisteren avond heb ik een 8gb geheugenkaartje in mijn n86 gedaan. dit kaartje was afkomstig uit mijn n95 en er stond een hoop data op (foto's, video's maar ook applicaties zoals windows live, garmin xt en google maps).
daarna heb ik het kaartje verwijderd, helaas zonder hem eerst op de telefoon uit te schakelen (aan/uit knop>geheugenkaart verw.).

de volgende ochtend had ik de volgende problemen:
- mijn n86 was erg traag
- de snelkoppelingen (knopjes boven de groene en rode knop) werkten niet meer
- onder mijn taken werden de applicaties ovi en windows live niet meer weergegeven
- de datum was weg uit mijn scherm
- ik kon er niet meer mee bellen, alleen noodoproepen kwam er te staan toen ik probeerde te bellen.

ik heb gisteren het volgende geprobeerd:
- fabrieksinstellingen terugzetten
- een eerder backup terugzetten
- de software updater (er was geen nieuwe versie, maar toch de huidige versie er opnieuw opgezet).

niet leek te werken. in het begin werkte het. bijv. net nadat ik de backup terug had gezet. dan gaf de telefoon weer het scherm weer dat hij voor alle problemen ook weergaf. maar eerst moet de telefoon nog automatisch opnieuw opstarten. daarna heb ik weer dezelfde problemen.

vandaag geprobeerd wat hij doet als ik dezelfde geheugenkaart er opnieuw in doe. en voila. hij doet het weer net als 'vroeger'. zelfs als ik de geheugenkaart eruit haal (dit keer wel op de goede manier) doet hij het nog goed. maar als ik daarna de telefoon opnieuw opstart krijg ik weer dezelfde problemen.

weet iemand wat ik nog kan proberen of wat de oorzaak kan zijn? alle hulp is welkom.

ik heb ook geprobeerd informatie in te winnen over de nokia care points, maar dit gaat echt belabberd! op de nokia site krijg ik niets gevonden (die loopt vast). ik ben op zoek naar een care point in de buurt van breda of den bosch. weet iemand hier de contactgegevens van? en weet iemand of ik daar gewoon binnen kan lopen als nokia klant? en heb ik dan nog een aankoopbon nodig of toestemming van de internetwinkel waar ik het toestel heb gekocht?

ik hoop echt dat iemand me kan helpen!
alvast heel erg bedankt!
marijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan