Nokia N95 volume omhoog knop werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sminky

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Hallo,

Sinds vorige week doet mijn volume knopje aan de zijkant van de telefoon het niet meer. Het is simpelweg afgebroken.

Maar tijdens gesprekken kan ik het volume verhogen door links en recht van de hoofd cursor te gebruiken. Bij muziek is dit echter helaas niet zo. Het volume staat maar op 30 % en ik weet niet hoe ik dit hoger kan krijgen. Via menu en opties is het voor zover ik weet niet mogelijk het volume naar 100 % te brengen.

Wie kan mij helpen en vertellen hoe ik het geluid toch harder kan zetten?

Hallo,

Sinds vorige week doet mijn volume knopje aan de zijkant van de telefoon het niet meer. Het is simpelweg afgebroken.

Maar tijdens gesprekken kan ik het volume verhogen door links en recht van de hoofd cursor te gebruiken. Bij muziek is dit echter helaas niet zo. Het volume staat maar op 30 % en ik weet niet hoe ik dit hoger kan krijgen. Via menu en opties is het voor zover ik weet niet mogelijk het volume naar 100 % te brengen.

Wie kan mij helpen en vertellen hoe ik het geluid toch harder kan zetten?

Bij mijn Nokia 1650 gaat dat met de pijl naar rechts

Bij de N95 is naar rechts of links, volgend en vorig nummer. Dus dat is niet de oplossing

probeer eens:
pijl omhoog
3
6
9
#
2

Hoe lang heb je hem al? reparatie/garantie

Ook al geprobeerd. En garantie is niet meer aan de orde. De telfoon is al anderhalf jaar oud. Ik wil graag weten of er nog een manier is om buiten de knopjes aan de zijkant om, het volume hoger te krijgen.

Ook al geprobeerd. En garantie is niet meer aan de orde. De telfoon is al anderhalf jaar oud. Ik wil graag weten of er nog een manier is om buiten de knopjes aan de zijkant om, het volume hoger te krijgen.

Misschien kun je ergens in je handleidingen nog iets vinden.

Of je moet gewoon het standaardvolume hoger zetten

dit doe ik zelf ook

mijn - knopje is gebroken, en is ook 1,5 jaar oud. ik gebruik de N95 headset, als je dat aansluit, kun je - of + gebruiken, via de headset die je meekreeg. ikzelf doe dat ook als ik volume meot verhogen of verlagen :thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan