Nokia PC Suite Synchronisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

lchlip

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Ik hoop dat ik op een goede plaats ben om deze vraag te stellen:
Ik heb de Nokia 3120 classic. Ik heb PC Nokia Suite 3.7.22 (de nieuwste) op mijn PC geinstaleerd. Ik zou willen de contacten willen synchroniseren die op de PC in Nokia Suite heb ik toegevoegd maar ik heb begrepen dat de synchronisatie is alleen mogelijk vanuit de telefoon naar de PC. Klopt dat? Zou ik mijn probleem op een of de andere manier kunnen oplossen?

Heel graag de ideeen daarover.
Bedankt.

Hallo, ik heb nu een Nokia Windows phone, dus de PC Suite gebruik ik al al geruime tijd niet meer, maar heb deze wel jarenlang intensief gebruikt. Ik weet dat er bij de instellingen de mogelijkheid bestaat om dit in te stellen. Van de telefoon naar de PC, van de PC naar de telefoon of in beide richtingen. Zeker bij de eerste synchronisatie is dit niet onbelangrijk! Ik denk dat je even zelf moet zoeken. Zelf heb ik de Suite niet meer op de computer staan, dus meer dan dit kan ik je nu niet vertellen.

Bornetto.
Bedankt.
Ik ben de hele tijd bezig om dit uit te zoeken. Op dit moment kan ik wel de gegevens vanuit PC Suite naar de telefoon overbrengen. Het gebeurt automatisch tijdens de synchronisatie. Alleen overall in de handleidingen staat dat synchronisatie gaat vanuit de telefoon en nergens dat je kan aangeven welke richting je zou willen kiezen.
Ook als de gegevens (contacten) staan op de simm'etje gaat het mis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan