Nokia PC Suite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beusi_kom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Berichten
3
Hallo ik heb een Nokia 3100 En heb een DKU 5 USB datakabel gisteren ontvangen. Nu heb ik alles geprobeerd om mijn Telefoon aan Mijn PC aan te sluiten maar het lukt met geen mogelijkhied. Ik heb Windows XP pro en de nieuweste drivers en de nieuwste PC Suite. Ik heb ook een USB to Serial Driver.
Zouden jullie mij stap voor stap uit kunnen leggen hoe ik hem aan zou kunnen sluiten

Groetjes Beusi
 
Hoi Beusi,

Heb je misschien wat aan << deze >> link.

Lees goed wat er staat, voordat je installeert.

Groet en succes
 
Welkom op Helpmij

Vraag verplaatst naar de sektie Telefonie
 
Nee sorry die link heb ik al geprobeerd ik heb zo'n beetje alles al gedaan heb ook al op verschillende plaatsen gekeken een mail naar nokia gestuurd etc. Ik kan er verder nix mee
 
Heb je het al geprobeerd pc-suite van je pc te verwijderen en opnieuw te installeren.
Bij het opnieuw installeren stelt pc-suite de vraag waarmee je verbinding legt. Dan kan je aangeven dat je met de DKU 5 USB datakabel contact maakt.
Waarschijnlijk za het dan wel werken.

Als dat niet werkt ben ik bang dat je kabel niet helemaal goed is,

Groet
 
De kabel doet het wel want hij deed het net nog op mijn vaders computer. ik heb PC suite al bijna 10 keer opnieuw geinstaleerd maar nog nooit die vraag gehad
 
Dat is vreemd, bij mijn installatie's heb ik die vraag elke keer gehad. Ik zou niet weten wat je verkeerd doet.

Stomme vraag, heb je al in de user guide gekeken wat de fout zou kunnen zijn.

Als je hier de fout niet uit kan halen zou ik contact met Nokia opnemen.

Succes met dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan