Nokia telefoonnummers overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Misschien is het een beejte off-topic, maar ik heb een probleempje met mijn telefoon.

Ik heb een nieuwe Nokia 6310i telefoon, ter vervanging van mijn oude Nokia 6310. Probleem: hoe ga ik al die nummers overzetten, zonder dat ik er twee uur werk aan heb? alle nummers staan in het telefoongeheugen. Is het mogelijk om die twee toestellen tegenover elkaar te leggen en het hele telefoonboek over te zetten met Bluethooth/infrarood?
Eventueel heb ik ook nog een ipaq met een infraroodpoort, als het daar gemakkelijker mee gaat.

Kan iemand mij helpen svp?

Je kan inderdaad overzenden via IR, maar dan moet er volgens mij in beide toestellen wel een sim zitten, anders start je toestel niet op. Alleen weet ik niet of je in 1 keer het hele geheugen kan overpompen of dat het item voor item moet. Volgens mij kun je dan ook nog de locatie kiezen (sim of tel. geheugen)

volgens mij kun je je tel.nrs overzetten naar je sim om die vervolgens weer over te zetten naar je nieuwe telefoon..

Het snelste zou zijn wanneer je iemand kent met een een PC of laptop met infra rood en Nokia PC suite daarop geinstalleerd.
Dan leg je eerst je oude voor de infra-rood poort en zend íe alles over naar de PC en maakt er een mooie back-upfile van.
Dan leg je de nieuwe voor de irpoort en zend je alles over naar de nieuwe. Doe het al jaren en gaat perfect.

Fonz :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan