Nokia X6 Vs Iphone's

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0187

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2012
Hallo,

Ik wil de nokia X6(huidige smartphone) eens vergelijken met de iPhone 4 , iPhone 4s en iPhone 5.

iPhone 4 kost 399 euro
iPhone 4s kost 599 euro
iPhone 5 kost 689 euro

Ik zou namelijk echter een iPhone willen kopen maar twijfel nog welke precies.

Ik had gedacht aan de iPhone 4 maar is het verschil van specificaties wel nog die 399 euro waard?

Of als ik voor de iPhone 4s ga vraag ik me af "op die 100 euro gaat het nu toch ook niet meer aankomen".

Wat vinden jullie de specificaties vergeleken is het zijn geld nog waard of is de iPhone hier niet mee vergelijkbaar.

Graag jullie reacties!!!

Mvg gast0187

Hallo,

Ik had je alleen alle iPhone's op een rij gezet via de site van apple. Om te kijken wel je zou kunnen halen.

Wat zijn de specificaties van je Nokia X6?

Hallo,

Je gaat met een iPhone qua schermgrootte er vooruit op. Daarnaast qua hardware op sommige fronten ook. Maar op sommige fronten weer niet.

bijvoorbeeld:

De iPhone 4S en 5 hebben 16GB, 32 of 64GB intern(los van de 4 die heeft standaard: 8GB, 16GB of 32GB) geheugen.

Het werk geheugen is ook meer dan de Nokia X6

GB = Gigabyte

Je hebt geen uitbreidbaar geheugen. Voor de rest zijn het prima smartphones.

Laatst bewerkt:
Is het een nadeel dat de batterij niet vervangbaar is of juist positief (want bij nokia hangt dat achterste mee keren los)

Nog knelpunten bij huidig model:

ik moet soms tot 3x opnieuw opstarten vooraleer hij er echt door komt dat ik mijn pin kan ingeven anders valt hij na een tijdje uit)

bij nokia x6 is het zodanig goed gemaakt zodat mijn ontgrendelknop(schuifknop langs zijkant) is afgebroken)

Heeft de iPhone modellen ook zo van die irriterende problemen qua design, software of is het eerder perfect.

Hallo,

Bij de iPhone is de accu niet vervangbaar(wel door en repair center die hebben er wel de benodigde schroevendraaier en over tools voor). De iPhone heeft een knopje op de bovenzijde die je moet indrukken om hem ontgrendelen of juist te vergrendelen.

De simkaart tray zit in de zijkant. Is te verwijderen met een paperclip of mee geleverd tooltje ervoor.

Echter vind ik wel een knelpunt als dat ze vallen zitten vrijwel gelijk onder de krassen zitten of juist een gebarsten scherm hebben.

Qua software en design gesproken, strak en mooi afgewerkt. Software heeft op het moment een irritant foutje hij slurpt de accu ontiegelijk snel leeg.

Dat is in jou geval positief dat het niet vervangbaar is, de accu.

Laatst bewerkt:
Dus je moet een iPhone elke dag opladen?

bij de 5, 4s of 4? welke accu is het best?

Kan je er een dag mee voort?

Hallo,

Dat hangt er vanaf welk iOS(het mobiele platform van Apple), Zelf heb ik iOS 6, dan moet je hem 2x per dag laden of als het meezit en niet veel gebruikt 1x per dag.

Bij 5.1.1 is het juist fijn. Een x in de 2 dagen kon ik er mee doen op mijn 4S.

Bij de iPhone 5 weet ik het niet op iOS 6.

Laatst bewerkt:
Bij de iPhone 5 weet ik het niet op iOS 6.

Dat valt reuze mee! Het aantal x opladen met iOS 6, iPhone 5
De beslissing is enige tijd geleden gevallen.
Een toptoestel! (Het draait op iOS 6.1.4 en werkt op alle fronten perfect, ik kan geen nadelen opnoemen)

Mvg gast0187

Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust worden gelaten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan