Nokia XpressMusic 5530 2dehands

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo, sinds eergisteren gaat het touchscreen van mijn Samsung Star niet meer.
Ik wist dat een vriend nog een Nokia had die ik mss kon overkopen, dus heb ik gevraagd of ik hem een paar dagen mocht testen. Hij vraagt er nog 90 euro voor, maar ik heb er 2 problemen bij.
Het eerste is dat de gsm in stille stand maar heel kort trilt en niet oplicht als ik een bericht krijg, ik kan dit precies nergens aanpassen bij instellingen, is dit gewoon zo bij deze gsm of kijk ik iets over het hoofd bij "instellingen"

Het tweede is helaas erger. Ik heb de gsm gisteren rond 5 uur opgeladen, na 2 uur heb ik hem weer uitgetrokken. Gisterenavond heb ik wat op het internet gezeten met de gsm, maar niet ongelooflijk veel. Deze ochtend ging ik weer even snel op internet (de gsm had nog 7 streepjes, helemaal vol dus) toen ik opeens de melding kreeg dat de batterij bijna leeg was. Ik ging naar school en zei tegen die vriend dat die batterij wel snel leeg was, maar toen ik hem uit mijn zak haalde was hij weer helemaal vol. Namiddag kreeg ik weeral melding dat de batterij weer bijna leeg was, terwijl ik hem niet gebruikte. Rond 17 uur viel de gsm opeens uit, batterij leeg...

Ik veronderstel dat dit niet normaal is, kan de batterij mss versleten zijn?
Kan iemand antwoorden op deze vragen?
Alvast bedankt^^

M.v.g
Jonas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan