Normal.dot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno5684

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Ik heb dit probleem ook al een keer eerder gehad, maar ineens was het weer weg maar goed, nu is het dus weer terug.

Als ik een bestand open zegt word: document.doc is locked for editing only by "another user"
Do you want to:
Open a read only copy
Create a local copy and merge your changes later
Receive notification when the original copy in available

Als ik word sluit zegt word:
Word cannot complete the save due to a file permission error.
(C:\Documents and Setting\...\Normal.dot

Dan klik je oke en kan je een nieuwe Normal.dot opslaan, maar je kan niet overschrijven, niet annuleren (dan sluit word niet af) en niet op nee drukken.

Ja het is in het engels, maar ik dacht ik laat het zo staan, zo'n half half vertaling raakt kant nog wal meestal dus vandaar:)

Dit begint aardig irritant te worden, en op andere fora heb ik al gevonden dat het een Normal.dot probleem is. Als ik die verwijder zou het goed moeten zijn maar dat is dus niet zo. Verder heeft systeemherstel ook niet geholpen dus ik wordt aardig wanhopig:o

Word versie:
2002 SP3

Ik ben zelf ook nog wat aan het goochelen geweest (niet google, maar de toveren variant) en ik heb dus IE privacy keeper (gratis) gedownload en daarmee practisch alle tijdelijke bestanden verwijderd. Ik weet niet of het daar echt door komt, maar nu open ik bestanden wel weer gewoon en kan ik gewoon weer afsluiten.
Ik denk dat het dus is opgelost maar als iemand nog een toevoeging of verklaring (graag een verklaring) heeft zou ik dat toch wel graag willen vernemen.

IIG bijvoorbaat dank,
Jarno5684

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan