Normal.dot verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bushmast0r

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Dit weekend een volledige re-install van mn systeem gedaan, werkend image erop gezet en alles van voor af aan geinstalleerd.
Hele systeem werkt prima, maar op een of andere manier is mijn normal.dot op mysterieuze wijze verdwenen. Wanneer ik een oude normal.dot terug zet vanuit een backup geeft hij een foutmelding bij het opstarten van Word. Werkbalken zijn gewoon aan te passen, en deze worden ook opgeslagen. Probleem is dus niet zozeer dat de boel niet werkt maar wel dat ik geen normal.dot meer heb :shocked:
iemand die weet waar ie gebleven kan zijn :o

Heb m'n hele systeem afgezocht, en ook op verborgen bestanden, maar normal.dot is nergens te vinden.

had dat inderdaad al geprobeerd, maar helaas wilde dat ook niet werken. Op een of andere manier maakt word zelf geen normal.dot meer aan. Ik kan wel een normal.dot creeeren en in de sjablonen folder zetten, maar wanneer ik vanuit word bv lettertype instellingen wil opslaan als default ziet hij de koppeling met die normal.dot niet. Ook als ik de gemaakte normal.dot verwijder maakt hij geen nieuwe aan, iets wat normaal gesproken toch wel zou moeten gebeuren.

Misschien een aantal overbodige opmerkingen ;) .
Je kunt álle 'normal.dots' eens proberen te verwijderen door ook in verborgen mappen te laten zoeken.
Een nieuw sjabloon wordt pas opgeslagen, wanneer je Word beëindigt en weer start. Pas daarna is het sjabloon als bestand terug te vinden.
Ik heb het probleem wel eens gehad, doordat ik de standaardmap voor sjablonen read-only en hidden had gemaakt ......:(

probleem is alleen dat alle hidden files en mappen gewoon zichtbaar zijn bij mij en er nog steeds op m'n hele systeem geen normal.dot te vinden is, zelfs niet als ik de standaard dir voor de normal.dot wijzig

NORMAL.DOT VERDWENEN.
Via "Zoeken" is Normal.dot niet te vinden in Word 2003.
Het bestandje zit op C:\ Documents and setting\ "eigen naam"\Application data\Microsoft\Sjablonen\Normal.dot
Heeft u ergens anders uw originele Normal.dot opgeslagen dan kunt u dat nu vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan