normal dot

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Wanneer word opstart gebeurd dit met een doc. wat ik ooit heb gemaakt waar een foto in staat.
Ik wil echter een leeg document. Waar vind ik normal dot (ik denk nl. dat het hiermee te maken heeft), en hoe krijg ik weer een mooi leeg velletje tevoorschijn op het bureublad,
Bedankt al vast,
ria
 
Zoek op je PC normal.dot op en vervang het door normal.dot in de bijlage.
 

Bijlagen

  • normal.dot.zip
    4 KB · Weergaven: 30
Bedankt voor de moeite, maar hoe vind ik normal.dot op mijn p.c.?
Via zoeken....bestanden en mappen krijg ik de mededeling niets gevonden.
 
Zoek op je PC normal.dot op en vervang het door normal.dot in de bijlage

Dit is niet eens nodig. Als je de normal.dot hebt verwijderd en je start Word opnieuw op, maakt hij zelf een nieuwe aan.

Maar goed, je normal.dot vindt je als je onder extra/opties opstart en in het tabblad bestandslokaties te kijken. Hier vindt je de lokatie van je template.
 
Misschien wel een beetje dom, maar ...ik zoek me rot naar dat normal.dot. maar kan het niet vinden. Wil je a.u.b. het hele pad er naar toe omschrijven ?
hartelijk bedankt.
 
In Word, in het menu extra (tools voor de engelse versie), kiezen voor opties (options in de engelse versie.
Er verschijnt dan een dialoogvenster met een aantal tabbladen. Kies hier voor het tabblad bestandslokaties (file locations geloof ik in het engels).
Je ziet nu het path staan van je normal.dot, maar ook bijv, het path waar Word je documenten in eerste instantie wil opslaan.

Zoeken naar je normal.dot kun je ook nog doen door de standaar zoekoptie van windows te gebruiken, te vinden onder je start button. Geef hier normal.dot in en druk op zoek/find en windows spoort hem op voor je. Suc6
 
Super, opgelost. Ik weet wat ik fout deed. Was aan het zoeken onder office.
Liet steeds enkel zoeken in C. Maar met de tip zoeken in mijn computer had ik het zo gevonden.

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan