Normale modus werkt niet, veilige modus wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

r0bin0

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Wanneer ik Windows opstart, krijg ik na het Windows-scherm een flitsend blauw scherm, hierna start de PC opnieuw op.
Het gaat te snel om te lezen wat er wordt weergegeven op het blauwe scherm.
Ik kan vervolgens wel in veilige modus starten, wat ik nu dus gedaan heb.
Dit allemaal is begonnen nadat ik het programma SUPERAntiSpyware gerunt heb.

Weet iemand wat het probleem is?

Alvast bedankt

Wanneer ik Windows opstart, krijg ik na het Windows-scherm een flitsend blauw scherm, hierna start de PC opnieuw op.
Het gaat te snel om te lezen wat er wordt weergegeven op het blauwe scherm.
Ik kan vervolgens wel in veilige modus starten, wat ik nu dus gedaan heb.
Dit allemaal is begonnen nadat ik het programma SUPERAntiSpyware gerunt heb.

Weet iemand wat het probleem is?

Alvast bedankt

in veilige modus dat SUPERSPYWARE deinstalleren.

harde schijf controleren op fouten, dat doe je in deze computer op rechtermuisknop drukken op een harde shcijf eigenschappen.

Als de computer opnieuw opstart na het blauwe scherm tijdens het opstarten op f8 drukken en in het uitgebreide opstartmenu 'automatisch opnieuw opstarten' uitzetten. Vervolgens gewoon laden en het blauwe scherm lezen en met die fuotmelding verder zoeken. (Of het automatisch opstarten uitzetten in veilige modus onder deze computer->eigenschappen->geavanceerd->opstart ->automatisch opnieuw opstarten)

in veilige modus dat SUPERSPYWARE deinstalleren.

harde schijf controleren op fouten, dat doe je in deze computer op rechtermuisknop drukken op een harde shcijf eigenschappen.

Ik kan het programma helaas niet deinstalleren in veilge modus, ik heb geen toegang tot Windows Installer vanwege veilige modus.

Harde schijf gecontroleerd, geeft geen fouten.

Als de computer opnieuw opstart na het blauwe scherm tijdens het opstarten op f8 drukken en in het uitgebreide opstartmenu 'automatisch opnieuw opstarten' uitzetten. Vervolgens gewoon laden en het blauwe scherm lezen en met die fuotmelding verder zoeken. (Of het automatisch opstarten uitzetten in veilige modus onder deze computer->eigenschappen->geavanceerd->opstart ->automatisch opnieuw opstarten)

Dit had ik ook al in een ander onderwerp gelezen. Ik heb dit gedaan, maar het blauwe beeld flitst nog steeds voorbij, de computer start meteen opnieuw op.

Ik heb een uninstaller gedownload van de site, dit heeft gewerkt, normale modus werkt weer.
Alleen krijg nu heel veel foutmeldingen van .dll bestanden in het begin, is dit te verhelpen met het opnieuw installeren van Service Pack 3?

ik heb het ook

Hey, ik heb juist hetzelfde probleem. maar als je op veilige modus bent kan je toch geen nieuwe dingen installeren ?

mvg haveacoke

Hey, ik heb juist hetzelfde probleem. maar als je op veilige modus bent kan je toch geen nieuwe dingen installeren ?

mvg haveacoke

Welkom,

Het is op Helpmij niet toegestaan om je vraag te stellen in die van iemand anders. Graag je eigen vraag plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan