Normale venstergrootte bij openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Hoi.
Een simpel probleempje ik weet alleen niet zo snel waar ik het moet zoeken: Als ik IExplore open, krijg ik een normaal venster. Als ik echter dan een snelkoppeling naar een nieuwe pagina open(_blank), verschijnt ie steeds in een klein venstertje en moet ik steeds maximaliseren. Erg irritant. Waar moet ik dat instellen zoat ie alles in een normaal venster opent?

Geplaatst door marjajona
Hoi.
Een simpel probleempje ik weet alleen niet zo snel waar ik het moet zoeken: Als ik IExplore open, krijg ik een normaal venster. Als ik echter dan een snelkoppeling naar een nieuwe pagina open(_blank), verschijnt ie steeds in een klein venstertje en moet ik steeds maximaliseren. Erg irritant. Waar moet ik dat instellen zoat ie alles in een normaal venster opent?
Dat kleine venster moet je gewoon helemaal "uitrekken" zeg maar: onderin bij je pagina krijg je dan zo'n pijltje, dan klik je, houd je 'm vast en verschuif je de muis: Je venster veranderd ook van grootte. :)

Dan gewoon even dat venster afsluiten en het is goed :)

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Wat geweldig, het werkt perfect!!!! Die tip van gezina is echt geniaal!! Al maandenlang had ik deze probleem! En nu zijn alle vensters maximaal geopend.
Gezina, al is die tip voor de andere, jij hartstikke bedankt voor deze gouden tip!!! Daar ben ik erg blij mee!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Mooi De Vogeltjes...maar alle credits gaan idd toch echt naar Ton Kleinkramer! :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan