normaliz.dl not found!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejan997

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
als ik dus mijn pc wil opstarten krijg ik een foutmelding met: normaliz.dl not found en ik zie alleen mijn achtergrond en kan niks doen :(
Kan iemand mij pleas helpen:thumb:

groetjes dejan!

I.E. 7 geinstalleerd? En weer weggehaald?
Kun je nog in "veilige modus" komen? Dan kun je links en rechts die dll downloaden en weer terugzetten..... [Google]

dat is het probleem, ik kan niet inm veilige modus komen , komt de zelfde foutmelding

Maar kun je door ctrl+shift+escape in te drukken nog wel in je taskmanager komen? Dan ben je al [half] gered.......

Als je nu bij "nieuwe taak" explorer intikt, kom je dan in verkenner? Dan kun je die dll gaan zoeken en terug zetten onder Windows\System32 [Had het te maken met IE7? Dat ding zet die dll namelijk het verkeerde bestand....]

Als je nu bij "nieuwe taak" explorer intikt, kom je dan in verkenner? Dan kun je die dll gaan zoeken en terug zetten onder Windows\System32 [Had het te maken met IE7? Dat ding zet die dll namelijk het verkeerde bestand....]

ja maar als ik iets doe komt die error weer, ik zal nog een keer proberen.

ik kom niet in verkener hij zegt alleen unable to locate component.

Zit er een floppy drive in die PC? Download dan via die PC waarmee je nu mailt die dll [makkelijk te vinden met Google] duw die flop in dat hopeloos systeem, ga naar task manager zoals je zojuist hebt gedaan, tik dan cmd, dan kom je in "good old DOS" en copieer die dll naar C:\windows\system32 [als daar je windows tenminste staat]

Ik had je bericht dat je in verkenner was gemist.... kun je daar "zoeken" naar normaliz.dll ?
Die moet in "system32" staan... staat ie ergens anders, kopieer 'm dan daar naar toe... Je hebt trouwens nog steeds mijn [beleefde] vraag niet beantwoord of dit komt omdat je met IE7 aan het experimenteren was... dit is wel belangrijk omdat het spoor dat ik volg gebaseerd is op deze hypothese.........

Ik had je bericht dat je in verkenner was gemist.... kun je daar "zoeken" naar normaliz.dll ?
Die moet in "system32" staan... staat ie ergens anders, kopieer 'm dan daar naar toe... Je hebt trouwens nog steeds mijn [beleefde] vraag niet beantwoord of dit komt omdat je met IE7 aan het experimenteren was... dit is wel belangrijk omdat het spoor dat ik volg gebaseerd is op deze hypothese.........

Oo ja , sorry. Ik was inderdaad bezig met IE 7, was een beta versie of een gecrackde want die WGA security doet een beetje heel vaag, echter heb ik wel de orginele windows versie, hij zegt van niet. :)

Normaliz.dll

HEe jongens ik heb hetzelfde probleem kan iemand mij alsjeblieft helpen!

IK heb hetzelfde probleem alleen, als ik in de taskmanager kom en ik doe nieuwe taak dan zegt ie dat hij het niet kan doen. In ms dos (ik doe van veilige modus met opdrachtprompt wat volgens mij hetzelfde is) en dan heb ik het op een cd staan. Ik type dan in copy d:\normaliz.dll c:\windows\system32

Vervolgens zegt hij, gegevensfout (cyclsche redundantiecontrole)

Help me alsjeblieft!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan