Norman i.p.v. NOD32

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpax

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik heb een nieuwe computer laten samenstellen en heb daarbij een NOD32 die max. 3 maaden geldig is. Nu wil ik overstappen naar Norman. Kan ik dan gewoon NOD32 verwijderen via het het balkje "verwijderen" of zit er nog verder ergens iets verstoppeld wat dan nog blijft zitten. Of is het ook mogelijk om Norman er zo overheen te gooien.

Heb vista 64bits.:(

Altijd eerst het oude antivirusprogramma verwijderen en daarna het nieuwe installeren.
NOD32 is gewoon via configuratiescherm / software te verwijderen.

Moet er wel bij vermelden dat Norman niet tot de betere antivirus programma's behoort en NOD32 wel.

Op diverse forums lees je verschillende meningen. De een kiest voor NOD32 en de ander zweert bij Norman. Ik neem toch aan dat er weinig tot geen verschil in zit. Ken een paar bedrijven, waaronder het bedrijf waar ik werkzaam ben, die ook Norman gebruiken. Als Norman niet goed zou zijn, neem ik toch aan dat ze wel overgestapt zouden zijn.

NOD32 Norman

Als je het verschil eens wilt weten tussen NOD32 en Norman,ga dan eens de technishe forums op het internet lezen.Of installeer Norman,en ga na 3 weken eens scannen met NOD32 of een ESET Smart Security.Verbaas je er over hoeveel virussen en andere troep nog gevonden wordt.De consumentenbond had Gdata als beste Sec. Suite uitgeroepen.Deze suite vertraagt je systeem als een slak,neemt erg veel geheugenruimte in beslag,en nog meer soorten van ellende.NOD32 kwam nog nog niet eens ter sprake,terwijl dit product al jaren eenzaam aan de top staat.Zelfs de bond is gans onbekwaam in deze ! Wat ik maar bedoel,ga niet af op bedrijven die bepaalde software geinstalleerd hebben,of op ander gepeupel,zoals die rare consumentenbond,maar kijk maar eens goed naar die testen van scanners en Sec.Suites op internet.Brood koop je immers ook bij de bakker,en niet bij de slager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan