Norman security suite blijft bestand verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

internett

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Ik probeer Winject op te slaan op mijn computer maar Norman security suite verwijdert het elke keer en stopt het in quarantaine.

Ik heb alles geprobeert:

-Winject op de uitsluitingslijst geplaatst
-Automatisch scannen uit zetten
-De map waarin ik Winject wil opslaan op de uitsluitingslijst zetten
-Alle opties van de automatische scanner uitzetten

Zelfs als ik op "Herstellen" druk bij de quarantaine lijst verwijderd Norman security suite het gelijk weer.

Weet iemand wat ik moet doen? Het is echt heel erg frustrerend. Op de Norman website kom ik ook niet echt een stap verder.

Ik vind het persoonlijk niet verbazingwekkend dat Norman dit programma volledig blokkeert/verwijdert: Lijkt qua werking en impact op een rootkit (ik zie dat het programma ingrijpt op het kernel32.dll bestand...).

Een oplossing heb ik niet, dus ga eens met je Norman dealer praten voor support (of neem zelf contact op met Norman: support link)

Tijs.

kan je geen uitzonderingen toevoegen? Maar idd grijpt in op kernel32=niet goed

gr,
Maxim

Norman staat bekend als een vrij agressieve virusscanner, deze verwijdert snel bestanden. Wat je kunt doen is deze inderdaad aan de uitzonderingen toevoegen, anders zul je in Norman zelf een aantal instellingen moeten bekijken bij geavanceerd ;)

Ik heb dat programmaatje al vaker gebruikt (op een andere computer), er is niks mis mee. Ik heb al geprobeerd om het toe te voegen aan uitzonderingen maar dat doet dus niks.

edit: het is opgelost, bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan