Norman stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb een antivirus programma Norman en ben daar van zeer tevreden, nu verloopt mijn licentie over 19 dagen, maar ik ben aan het wachten op de nieuwe imac van apple, loop ik veel risico als ik nog een maand door werk zonder update, want als ik de licentie vernieuw is het weer voor een jaar, en op de apple heb ik dat niet nodig, graag uw mening

Wij hebben ook Norman antivirus gehad en hij zal als die verloopt niet meer updaten maar wel gewoon actief blijven geloof ik. En mocht u het niet vertrouwen; dan kunt u altijd nog een gratis scanner installeren (zie hierboven of AVG virusscanner).
Maar wat betreft de iMac, ik zou er tegenwoordig niet meer zomaar vanuit gaan dat je daar geen virusscanner voor nodig hebt.. Aangezien Apple computers met Mac OS X steeds populairder beginnen te worden, zullen er daar ook steeds meer virussen ed voor worden ontwikkeld. Op mijn Macs draai ik gewoon Sophos Anti-virus, werkt goed, snel en is nog gratis ook! Misschien is dat ook iets voor u (ook al is dat niet uw vraag :P).

Laatst bewerkt:
heel erg bedankt voor uw antwoord, ik ga zeker die antivirus downlouden voor de Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan