NORMAN verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Voor Norton is er een verwijdertool om de installatie volledig te verwijderen.

Bestaat zoiets voor Norman ook? Graag volledig verwijderd v.w. overstap naar Norton.

nope, gewoon via configuratiescherm/software doen.

Maar waarom die stap? Niet tevreden over Norman?

Zeker wel tevreden. Licetie loopt echter nu af en ik wil eens overstappen naar N.I.S.

Maar waar het mij om ging:
ik weet dat je Norton ook verwijdert via conf scherm, maar daarna ook de verwijdertool moet draaien om hem ècht volledig weg te krijgen.
Als ik hier op de site lees, gaat dat deinstalleren van Norman alleen via conf scherm óók niet vlekkeloos, en komen er daarna problemen als Norton erop wordt gezet.
Dat wil ik wel voorkomen!
Vandaar de vraag of er voor Norman ook zo'n tool beschikbaar is.

Norman gewoon verwijderen via het configuratiescherm en dan software.
Geeft geen problemen als je Norton er op zet.

suc6.

off topic: in de laatste computer totaal (november nummer), wordt Norman als beste getest. De andere producten uit de test waren Denda en Norton antivirus 2004.

Een stukje uit de conclussie:

Norman virus control is de snelste scanner in onze test en biedt met de sandbox-technologie ook bescherming tegen nieuwe en onbekende virussen.

Je zou het hele artikel moeten lezen maar dat was even teveel om over te typen.

Oh ja...., tuurlijk was er ook een minpunt en dat was de gebrekkige gebruikersinterface.

Tsja, wat kun je hiervan zeggen. Ik gebruik Norman al jaren tot volle tevredenheid. Okee, het is niet een echt ' gelikt' hoogstandje maar wat wil je van een virus scanner? Dat hij doet waarvoor je hem hebt aangeschaft of........? Als je er even de moeite voor neemt ben je er zo mee weg.

is zo, wat je zegt. is zeker ook prima. maar ze zijn beide goed. af en toe iets anders proberen is ook niet verkeerd. had eerder ook al nav/nis.

hallo,

ik heb een pc met windows vista daar heb ik norman virus control op geinstarleerd maar dat werkt niet, dus wou ik het weer verwijderen maar dat lukt nu niet ik heb hem uit confugiratieschrem verwijderd en hij staat nog steeds op de C schijf en hij staat nog steeds links onder in. wie weet hoe ik het er volledig af kan krijgen?

raoul

Je stelt je vraag in een topic uit 2003, lijkt me niet echt handig.

Maar voor je probleem:

Start eens op in de Veilige Modus met Vista ( is net zoals met XP met F8 bij het opstarten indrukken ) en probeer dan nog eens te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan