norman

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo is norman antivurus goeie antivirus software?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed.
Ik gebruik het al 10 jaar.
Toen was de naam nog schark.

welke kan k beter gebruiken norton 2005 of norman?

Ik kan alleen maar voor norman spreken.
En die is erg rustig met het scannen, gebruikt niet veel van je computer.

Maar ja een norton gebruiker zal anders spreken.

ik gebruik zelf norton systemworks 2005 maa me pc is wel heel erg traag als k norton me pc laat scanne

Ja hoor, eTrust is ook wel goed.

Wat verwacht je nu eigenlijk te bereiken met dit soort vragen? Alle antivirusprogramma's van de bekende merken doen hun werk goed. Maar op alle antivirusprogramma's van de bekende merken valt ook wel iets aan te merken. Er is met geen mogelijkheid een zinvol antwoord te geven op de vraag welke dan de beste zou zijn. In bepaalde omstandigheden presteert het ene programma beter, in andere omstandigheden presteert het andere programma beter. Welles-nietes discussies over het al dan niet goed zijn van bepaalde antivirusprogramma's zijn dan ook volkomen onzinnig. (Helaas hebben sommige Helpmij'ers dat nog niet in de gaten). Kies gewoon voor een programma van een van de bekende merken en kijk of jou dat bevalt. Zo niet, zoek een ander programma. Je zult nooit een duidelijk antwoord krijgen op de vraag welk antivirusprogramma nu het beste is, want op die vraag is geen zinnig antwoord mogelijk

Iets wat ik al steeds roep maar wat helaas niet niet bij iedereen door dringt. Ik sluit me van harte bij Buffy aan...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan