northon 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellisvertellis

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
23
Sinds kort als ik nu een virus update draai, met Northon 2004, ongeveer 6 weken terug geïnstalleerd, krijg ik bij de optie Northon antivirus virus definities een rood kruisje er voor.
Deze foutmelding verschijnt dan,
LU1844: Dit product kan niet door LiveUpdate worden bijgewerkt. Controleer de status van het abonnement voor dit product.
Klik hier voor meer informatie over deze fout.
Als ik op bovenstaande regel klik gebeurt er niets.

:(
 
Als ik naar de status van virusdefinities kijk, staat er dat ik ze bij moet werken, ze zijn verouderd nl van 10/3 2004
als ik ze dan bijwerk vanuit hetzelfde programma krijg ik de volgende boodschap

catalogus is bijgewerkt.

De volgende updates zijn afgebroken:
> Norton AntiVirus Virusdefinities heeft 1 afgebroken update(s).
Reden:
Dit product kan niet door LiveUpdate worden bijgewerkt. Controleer de status van het abonnement voor dit product.

De Symantec-producten op uw computer hoeven niet te worden bijgewerkt. Controleer regelmatig of er updates beschikbaar zijn.
De LiveUpdate-sessie is voltooid.

Ik weet niet of ik de status van het abonnement correct nakijk, er staat een geel gevaren driehoek voor met uitroepteken erin. Ik snap er nog steeds niets van, het is een nieuw gekocht programma.
 
Laatst bewerkt:
Alle solutions (klikken op de kruisjes) nagelezen op de gegeven Symantec-link? En anders kan Saldos (Symantec-expert) er misschien even naar kijken als hij deze post leest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan