Northon firewall probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinnie1975

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2005
Hallo,

Ik heb een probleem met Norton firewall. Het zal iets simpels zijn, maar ik kan het niet oplossen. Norton blokkeert al het internetverkeer (althans alleen internet, geen mail bijvoorbeeld). De knop al het verkeer blokkeren staat niet aan, dus daar ligt het niet aan. Het ontstond nadat ik een filmpje had gedwonload, Norton gaf een melding van indringing, ik blokkeerde deze, maar nu is dus alles geblokkeerd. Zet ik Norton uit, dan kan ik wel internetten.

Weet iemand de oplossing?

Deinstalleer Norton eens, en installeer hem opnieuw.
Als het goed is, dan vergeet hij zijn instellingen en kan je opnieuw instellen wat je wel/niet wil blokkeren.

Dat is een erg rigoreuze oplossing en ik hoef niet per item in te stellen wat ik wel/niet wil blokkeren. Bovendien heb ik de installatie cd's niet meer. Ik zoek een andere oplossing.

Norton Firewall is een vremd ding, ik heb hetzelfde probleem ook gehad !
je kan het beste de firewall uitzetten als je aan het internetten bent en 1 keer per week de scanner over je pc halen. Je systeem is ook sneller wanneer hij uit staat. Het kan ook gebeuren dat je Firewall binnenkort zijn account verandert naar SUPERVISRO zonder dat je iets hebt gedaan en dan om een wachtwoord vraagt dat je niet weet en geloof me dat is niet leuk !
Zoek een andere firewall als je die echt wilt hebben en anders doe het zonder, maar neem een antivirus programma dat goed is

Succes !

Norton

Tja, met Norton gebeurt van alles.
Ik heb Zonealarm gemonteerd en geen probleem. Free ware en de laatste versie werkt prima.

Je kan ook eens op deze site van Norton kijken: *klik* Het advies om dan maar zonder firewall (of uitzetten) te internetten lijkt me niet juist. Mocht je Norton echt beu zijn dan zou je inderdaad ZoneAlarm kunnen gebruiken, dan wel Norton eerst de-installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan