northon opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellisvertellis

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Ik wil northon antivirus2004 opnieuw installeren, omdat gedeeltes niet meer werken. met deze versie heb ik dat vaker gehad. door hem te verwijderen via de veilige modus en opnieuw te installeren deed hij het weer. Nu lukt het me niet om hem via veilige modus te verwijderen. Vanuit mijn 'normale' sturingsprogramma durf ik het niet want dat gaf laatst heel veel problemen, de accounts werkten toen niet meer. Inmiddels geeft Northon ook de virusmelding van Downloader......nog wat. Wat kan ik het beste doen?

northon 2004

het scannen heeft al veel rommel weggehaald, bedankt voor de tip. verder durf ik northon nog niet op de 'gewone wijze' te verwijderen, omdat dat een eerder keer veel problemen gaf. Northon heeft nu igg ook genoemd virus in eerste bericht van mij verwijderd. Je optie om northon op de wijze te verwijderen in je tweede bericht houd ik nog even in beraad. igg bedankt.

northon 2004

Ik heb je optie om online northon te verwijderen uitgevoerd, hij is idd weg. maar nu krijg ik hem niet meer geinstalleerd. :( hij geeft steeds een setup fout.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan