Norton 2003 herkend door SP 2. Norton 2004 niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik had:

Norton SystemWorks 2003 + NPF 2004

Ik installeerde SP 2 en dat werd allemaal braaf herkend.

Alleen nu ik Norton SystemWorks 2004 + NPF 2004 gebruik worden zowel de firewall als viruscanner herkend alleen kan de status niet worden doorgegeven.

Ben al langs liveupdate geweest.

Enig id?

Misschien heb je <a href="http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2004070613194613?OpenDocument&tpre=&csm=no&src=con_web_nam" target="_blank">hier</a> wat aan.

Norton Internet Security, Norton Personal Firewall, and Norton AntiVirus have tamper protections to keep malicious code from detecting their status. These tamper protections also prevent the Windows Security Center from determining their status.

Dat verklaard.

What can be done to correct this?
Symantec plans to deliver a correction that will allow the Windows Security Center to correctly identify the status of your Symantec 2004 security products and give you the option of configuring how Norton security products and the Windows Security Center alerts you.

The update is projected to be available by LiveUpdate in late September/early October.

Aha. Even afwachten dus...

Thx.

Hallo,

En als je alles van de Norton verwijderd, en dan opnieuw installeert incl. de liveupdates.

Succes,

JacK

Geplaatst door JackIndo
Hallo,

En als je alles van de Norton verwijderd, en dan opnieuw installeert incl. de liveupdates.

Succes,

JacK

Al gedaan.

Maar zoals bovenstaand aangeeft is dit normaal en is het wachten op de patch...

Ja ok,

Maar toch vreemd, ik gebruik NortonSystemWorks 2004 en NortonFirewall 2003, had 2 weken geleden alles verwijderd dus na de SP2 ned. en werkte daarna wel alles incl liveupdates.

Het verwijderen van de Norton, moet je wel via hun verwijderings tools doen, dus niet via software, dus alles van norton bestanden moeten verwijderd zijn.

Groet,

Geplaatst door JackIndo
Ja ok,

Maar toch vreemd, ik gebruik NortonSystemWorks 2004 en NortonFirewall 2003, had 2 weken geleden alles verwijderd dus na de SP2 ned. en werkte daarna wel alles incl liveupdates.

Het verwijderen van de Norton, moet je wel via hun verwijderings tools doen, dus niet via software, dus alles van norton bestanden moeten verwijderd zijn.

Groet,

Ja ach.. Zoals ik zei werkte 2003 eerst wel. Op een andere PC hier werkt het met 2003 ook niet.

En dat tooltje kende ik al :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan