norton 2004 internet security liveupdate

• Onderwerp starter Onderwerp starter d-van
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

d-van

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik heb Norton 2004 Internet security. Maar sinds de laatste weken kan hij de liveupdate niet meer uitvoeren, zegt hij dat hij verbinding moet hebben met internet... Maar ik heb gewoon internet, maar kan inderdaad niet meer bij www.security.norton.com komen.... NOu download ik de update maar even op een andere computer om hem dan weer op de mijne te zetten. |Ik heb de beveiliging niet veranderd in Norton..
Wat kan het probleem zijn.. hij zegt wel dat ik een contract heb voor update tot 12-10-2005, dus dat kan het probleem toch ook niet zijn.. Zal ik dan toch norton opnieuw moeten installeren?

Of weet iemand nog een andere oplossing?

alvast bedankt
don

Die link functioneerd inderdaad niet. Heb je al geprobeerd, manueel te "live updaten".

Ook al gescand met 'ad-aware' en 'spybots'?

Mocht dat allemaal echt niet lukken, kun je je Norton ook bij www.majorgeeks.com updaten. Ze zijn daar nog rapper dan bij Norton zelf.

Succes,
Fonz :thumb:

adaware(se) en spybots

Ten eerste was de link die ik had vermeld, helemaal niet de goede link... foutje, http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download.html
is de goede, maar die doet het bij mij dus niet.... pagina niet gevonden.

Ik heb adaware(se) en die laat ik ook regelmatig scannen...
Trouwens, na scannen heb je altijd 2 tabbladen: critical (met dat rode beestje), die wis ik altijd meteen, en ook nog een tabblad negliagible (of zoiets), wat moet je daarmee doen? ook wissen?

Spybots heb ik niet, is dat wel noodzakelijk dan?
ik heb wel spywareblaster die ik op enable all protection heb en ook regelmatig update..
Ook heb ik spywaregard, die in de achtergrond draait (hoef je voor de rest niets aan te doen..)

Moet ik ook nog spybots nemen dan? kan ik daardoor weer norton liveupdate doen?

alvast bedankt weer..
don

majorgreeks

Dank je wel voor de link naar majorgreeks

maar toch blijft het vreemd dat ik niet gewoon kan liveupdaten....

bedankt
don

Probeer in je firewall ´ns na te gaan of Liveupdate en de andere Norton-onderdelen wel toegang hebben tot internet.

Laatst bewerkt:
firewall

bedoel je dan bij de firewall in norton? of ergens anders?
In norton staat niveau op gemiddeld, of moet ik ergens anders naar kijken?

Ja, Norton Internet Security heeft een ingebouwde firewall. Daarin zou je even moeten checken of het proces Liveupdate ook geblocked wordt. Hoe je dat doet, weet ik niet, ik gebruik zelf Sygate, maar er zijn vast mensen op helpmij die je dat zo kunnen vertellen.

En wat bedoel je met 'ergens anders gaan kijken'? Je hebt als het goed is maar één firewall aktief op je computer, anders zou ik er één uitschakelen; twee kapiteins op één schip is nooit verstandig:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan