Norton 2004 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blauwoogje

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
ik kan geen live updates utivoeren en krijg daarbij de volgende melding. kan iemand mij uitleggen wat dit is en hoe ik dit probleem kan oplossen.

LU1861: Liveupdate has detected a problem with the task scheduling service on your computer. This problem may prevent automatic liveupdate from running

bij voorbaat dank

allemaal leuk en aardig maar ik ken bijna geen engels lezen dus dat word moeilijk voor mij en ik heb geprobeerd te zoeken om dit in het nederlands te vinden en dat is er niet.

vervolgens heb ik hier nog steeds mijn probleem niet mee verholpen want het komt er nog steeds te staan bij liveupdates

Heb je ook een systeemherstel gedaan naar een datum toen je het probleem nog niet had?

Geplaatst door Blauwoogje
allemaal leuk en aardig maar ik ken bijna geen engels lezen dus dat word moeilijk voor mij en ik heb geprobeerd te zoeken om dit in het nederlands te vinden en dat is er niet.

vervolgens heb ik hier nog steeds mijn probleem niet mee verholpen want het komt er nog steeds te staan bij liveupdates
Er staat gewoon stap voor stap, dat kan je toch wel lezen :confused: :eek:

Geplaatst door Rimsic
Er staat gewoon stap voor stap, dat kan je toch wel lezen :confused: :eek:

Vertaal het even dan heb je weer een paar berichten erbij.
Als hij geen engels kan lezen dan kan hij dat ook niet stap voor stap.

deinstaleer norton eens en dan opnieuw instaleren.
waarschijnlijk helpt dat wel

het heeft te maken met de taakplanner
verwijder eens de taak van norton livupdate uit de taakplanner
of verwijder live update uit configuratiescherm -> software en dan opnieuw live update doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan