Norton 2004 updaten mislukt steeds!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verplaatst van foutmeldingen XP naar Antivirus software

Ik denk dat er een probleem is met de updates van Symantec.

Dus met andere worden: het is dan gewoon even afwachten totdat Symantec het probleem met de updates oplost.

Dit is wel het nadeel van Symantec: ze testen hun updates niet goed genoeg voordat ze die vrijgeven aan de mensen.

Op dit moment krijg ik de volgende mededelingen:

LU1806: LiveUpdate was not able to install any of the 2 updates that you selected. For more information please click the "+" sign next to the update(s) that did not install. All available updates were selected.

Na het drukken op de +:

LU1821: This update failed because it tried to overwrite a file that was in use. Close all of your Symantec applications and run LiveUpdate again.

Ik heb de aanwijzingen opgevolgd, maar er gebeurt niets! De waarschuwing komt weer terug!

Beide antwoorden nog eens bekeken en geprobeerd. Het blijft hetzelfde probleem! Jammer!

Bij werkt het weer vanaf vanmorgen,ik weet niet hoe het bij jullie is Gr. Rama

marvel400,
Als het goed is, dan zijn de problemen verholpen bij Symantec, dus nu kun je wel normaal je Norton updaten.

Heb net Norton maar weer eens verwijderd, met jv16 alle verwijzingen naar Norton en Symantec uit het register gehaald; op de harde schijf alle verwijzingen naar Norton en Symantec verwijderd en daarna Norton opnieuw geïnstalleerd. Volgens mij is het probleem nu opgelost!!

Dat dacht ik wel Henry1st, want bij beun, rama en andere mensen was het probleem ook al opgelost. Dus dan kun jij niet achterblijven :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan