Norton 2004 verkeerd verwijderd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinky666

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Ik heb Windows 98 op mijn computer en heb norton anti-virus 2004 verwijderd.
Bij de prullenbak blijft de norton beveiliging staan. En als ik de computer opnieuw opstart krijg ik halverwege de opstart het volgende:
Kan een apparaatbestand niet vinden. Dit bestand is mogelijk vereist om windows of een windows-toepassing uit te voeren. Het register van Windows of SYSTEM.ini verwijst naar dit apparaat bestand, maar bestaat niet meer. Als u dit bestand opzettelijk hebt verwijderd, dient u mogelijk het programma Uninstaal of steup van de geassocieerde toepassing te gebruiken.
Als u de toepassing die met dit apparaat bestand is geassocieerd wilt gebruiken, dient u deze toepassing mogelijk opnieuw te instalkleren om het ontbrekende bestand te vervangen.

C:\PROGR~1\SYMANTEC\SYMEVNT.386

Druk op een toets om door te gaan

Als ik dan op een toets druk verschijnt hetzelde verhaal maar dan met:

C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SAVRTPEL.VXD

Dan druk ik nog een keer op een toets om verder te kunnen en verschijnt weer hetzelfde verhaal maar dan onderaan met:

C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\SAVRT.VXD

Iemand een oplossing voor dit probleem?????

ga naar c en verwijder de norton map en de symantec map.
als het goed is staat hij onder c/program files

Heb je NAV wel verwijderd via Configuratiescherm-Software en heb je NAV wel eerst ge-deactiveerd?

Anders NAV opnieuw installeren en op bovenstaande manier verwijderen.

goldvinger: ik had beide mappen al verwijderd, zover ik weet heb ik alles van norton en sysymantec verwijderd

muurhond: ik heb NAV verwijderd via configuratiescherm en NAV was al gedeactiveerd op de 1 of andere manier....uit zichzelf...vandaar dat ik hem verwijderd heb

instaleer hem eens opnieuw en verwijder hem dan eens via software in configuratiescherm

en daarna alles van symantec verwijderen uit je
register, met bv regcleaner.

regcleaner

blijkbaar heb je handmatig verwijderd hoor:P

Wat je uit de problemen zou moeten halen is door die system.ini te openen en die lijnen gewoon eruit te verwijderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan