Norton 2004 wil weer eens niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien eerst verborgen bestand weergeven aanzetten bij "Mapopties" in een willekeurige map en dan de bestanden die verborgen waren ook verwijderen.

Heb ik ook al gedaan.. maar ook dat mocht niet baten..
het valt mij ook op dat als ik Norton installeer hij de abbonementstatus op 10 februari 2005 neerzet en het is vandaag 24 februari, hij hoort toch de datum van vandaag aan te geven??

Geplaatst door Lerosa
Ik heb Norton 2004 geinstalleerd op een computer met XP home... alles gaat goed tot dat ik wil gaan scannen dan komt ie met de volgende foutmelding.. heb alles gedaan wat er staat.. dus de temp leeg gegooit...
maar hij blijf ermee komen:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2003090317474506?OpenDocument&src=_mi

iemand enig idee?, wat er nog meer kan zijn??

ha Sandra

dit probleem heb ik ook gehad
doe het volgende wat de zaak oplost:

ga in je verkenner naar de map windows en dan naar de map Temp
gooi nu alles wat IN de map temp zit weg
scan nu nog een keer en klaar is kees!
succes!

Oke ik ga het proberen, maakt het dan verschil, of je de map in verkenner leegt of gewoon onder C??

Geplaatst door Lerosa
Oke ik ga het proberen, maakt het dan verschil, of je de map in verkenner leegt of gewoon onder C??

nee hoor
gewoon die temp leegmaken
ik had alle adviezen van norton al opgevolgd zonder succes dus in de gaten gehouden waar de fout ongeveer ontstond tijdens het scannen
en daarna map voor map gescanned totdat ik de fout eruit had
ik ben benieuwd!

Maar ik heb de temp map nu al 5 keer leeg gemaakt maar het maakt niet uit, en ik probeer ook te ontdekken waar de fout zit maar dan komt noron met de melding en dan zie het bestand niet meer staan.... maar ik ga wel ff via verkenner kijken of ik nog wat tegenkom.. maar volgens mij is de temp map nu echt leeg.

Geplaatst door Lerosa
Maar ik heb de temp map nu al 5 keer leeg gemaakt maar het maakt niet uit, en ik probeer ook te ontdekken waar de fout zit maar dan komt noron met de melding en dan zie het bestand niet meer staan.... maar ik ga wel ff via verkenner kijken of ik nog wat tegenkom.. maar volgens mij is de temp map nu echt leeg.
je moet de temp map in windows hebben (werkte bij mij)
dus dat is een andere dan local settings temp etc

Geplaatst door gezina
Dus zo gedaan als hier beschreven? Klik op kruisje 2000/XP.

die opties had ik allemaal al gehad maar hielpen niet

en in de windows map temp zaten gewoon nog allerlei bestanden waarvan er dus 1 steeds het probleem veroorzaakte
die leegmaken en dan ben je er hoogstwaarschijnlijk vanaf!
Suc6

De temp map is helemaal leeg, maar het probleem blijft...
ik heb ook nog supercleaner gedraaid en die vond ook nog een een hoop tijdelijke bestanden, die heb ik ook weggegooit maar ik krijg weer die foutmelding..

En wat ik ook zo raar vind is dat de abbonementstatus bij het installeren op 10-02-2004 staat, terwijl het vandaag 25-02-2004 is...... iemand daar een verklaring voor??

Nou ik kom er niet uit hoor.. ik had goed opgelet waar norton die foutmelding gaf daar heb ik wat bestandjes weg gehaald waarvan ik dacht dat daar de boosdoener tussen zat.. en dat was ook zo, want hij ging verder met scannen, maar toen stopte hij weer ergens in Program Files.. met dezelfde melding..
Op die manier kan ik mijn hele pc wel leeg gaan halen, ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Goh wat een gedonder af en aan met Norton tegenwoordig, of je kan nog verder zoeken, of je kan wéér uninstallen en dan herinstalleren, of keihard SALDOS roepen! (op 10-2-2004 iets met Norton gedaan? kan nog een restant ergens hangen)

Lerosa,

Even een vraagje. Ik wil even iets proberen.
Start op in de veilige modus en ga dan met Norton antivirus scannen. Maakt hij nu de scan wel af?

Saldos, ik ga dat even proberen.. maar dat kan niet eerder dan morgenochtend... de pc is vanavond in gebruik... morgen hoor je het gelijk van me..

Ik heb een virusscan met Norton onder de veilige modus gedaan.. maar hij geeft weer dezelfde foutmelding.

oke Lerosa,
In dat geval is het gewoon Norton verwijderen en opnieuw installeren.

Nog een tipje van deze poster, daar was Winrar kennelijk de schuldige, onderste 2 berichten. *klik*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan