norton 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

streamtec

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2003
ik heb sinds kort norton 2004. dit heb ik gekocht en gedownload van symantecpagina.
door een fout van mezelf hen ik hem latst verwijderd. hem weer opnieuw geïnstalleerd naar mijn beste kunnen. eb een absolute leek vandaar. ik heb toen een scan uitgevoerd voor hele systeem. er blijken in norton files download virussen te zitten. deze files zijn in quarantine, omdat ze niet gerepareerd kunnen worden.ik wil deze via norton 2004 naar symantec sturen om na te laten kijken hoe of wat. dit lukt echter niet. heb alle stappen van het scherm wat je moet gebruiken om een file "submit to symantec" te krijgen doorlopen. nadat ik de laatste keer klik gebeurt er niks. wordt niet verstuurd.
wie kan me helpen? of wat moet ik met die files (van norton zelf dus) in quarentine doen. en wat moet ik met de files in "backed up files" doen. kunnen deze teruggeplaatst worden? ik neem toch aan niet "deleten"
ik ben maar een leek dus graag in begrijpelijke taal antwoorden. bij voorbaat dank

hoi,

je zou kunnen kijken in je quarantine lijst welke virus er is onderschept, en nagaan wat je met het virus moet doen.
Bij mij weten , is als norton het niet gerepareerd kan krijgen, het bestand is waar de virus in zit, dus die wil je niet terugzetten. Dus gewoon deleten.
Zeker bij het surfen van sommige sites, zonder te downloaden , krijg je berichten van een virus, die kan je gelijk deleten.
succes.

bedankt voor je antwoord
deleten van de files vind ik een beetje eng aangezien het virus, een downloadvirus dus, in een file van norton zit. voor zover ik weet functioneerd norton normaal maar wat als ik file delete, of wordt dit sowieso niet gebruikt als het in quarentine is?
en wat te doen met files die in backed up files zijn?

hoi streamtec,
weet je ook welk virus het is¿
en dat het in een file van norton zit is logisch, want die moet het ook onderscheppen.
maar ff terug op de vraag , welk virus is het dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan